Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Η ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ

Αν πεθάνω,η ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ να πεση στα κεφάλια τους,και στις οικογένειες των κατωτέρω τους οποίους αυτομάτως καθιστώ υπευθύνους και ηθικούς αυτουργούς και εν σειρά τους παραθέτω

1)Ο Δολοφονος Πετρος Μαντουβαλος(Εχω αναφερθει εκτενως στο adikia blogspot για τα έργα και ημέρες του).

2)Ο επαίσχυντος διεφθαρμένος Πρόεδρος Εφετών Γεωργιος ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,που παρα τις επανειλημμένες οχλήσεις να φερη την αναιτιολόγητη,απίθανη απόφαση που καταδίκασε έναν ΑΘΩΟ ανάπηρο(εμένα) σε θάνατο,ΑΡΝΕΙΤΑΙ εκμεταλλευόμενος κενό νομου,και περιμένει να ΒΓΗ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ο ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΛΗΘΕΙΣ (με τον ιδιο και τουλάχιστον ακομα ενα μελος της συνθέσεως που τον ``ΑΘΩΩΣΕ``)ανωτερω ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ,και μετα να την φερη, επειδη ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ το μονο σίγουρο ειναι οτι αυτή η κατάπτυστη αποφαση που εξεθεσε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,πιθανωτατα θα αναιρεθη!

3)Ο δικηγορος Γεωργιος Αλφαντακης,πρωην δικηγορος μου,που πηγε και κατεθεσε εναντιον μου στις Αρχες τα οσα ΔΗΘΕΝ του ειχα εξομολογηθει, ο οποιος τελικα πραγματοποιησε την απειλή που ειχε εκτοξεύσει προ 4ετιας σε συγγενικα μου προσωπα, δηλ. ΘΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ!!!

Δηλαδη μου πηρε 150εκ δρχ. το 2001,δεν τουφτανε ομως αυτο,ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!

4)Τον γυιο του Σπυρο Αλφαντακη,παρ`οτι εμπαθεστερος και βασιλικωτερος του πατρός του δεν τον καταριέμαι γιατί στην 10μηνη δικη παρωδία κατέθεσε τουλαχιστον ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ οτι δηλ.Ο ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ πληρωσε ΑΠ`ΕΥΘΕΙΑΣ τον Καλουση,και οχι οπως ο πατερας του που ``εφηυρε``βοηθον εκπληρωσεως???

Ειναι τουλαχιστον αφελεις ολοι οι ανωτερω αν πιστευουν οτι Η ΚΑΤΑΡΑ ενος αδικημενου και ετοιμοθανατου δεν πιανει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου