Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σε κάθε αδικια υπαρχει το κινητρο!Στην τερατωδη αδικια που εγινε σε βαρος μου,δηλαδη να καταδικαστω σε 15 χρονια!!!χωρις αναστολη,παρα τα απιθανα προβληματα υγειας μου(σκληρυνση κατά πλακας,ζαχαρωδης διαβητης,υπερταση,αναπηρια δεξιου ποδιου)το κινητρο ανερχεται σε 1,500,000 ευρω.Τοσα πληρωνε ο ‘’πεντακαθαρος ‘’ Μαντουβαλος,ο απατεωνας του ‘’λευκου περιλαιμιου΄΄ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ!!!στον προεδρο εφετων Ευσταθιου ως:
Α)αθωωτικα τελη γι αυτόν και τις 2 μικρες παρθενες συνεργατες του γραφειου του,Χρηστο Παναγιωτου και Σωτηρη Ντινοπουλο και
Β)τελη θανατου για μενα!!!
Φανταστειτε ότι για τα διπλα κακουργηματα απ ότι εγω,άλλος κατηγορουμενος επιχειρηματιας σε άλλο σκελος του παραδικαστικου τιμωρηθηκε με 2 χρονια!!!παρ ότι στην υποθεση του (δωροδοκια του ιδιου δικαστη Καλουση) υπηρχαν και 2 θανατοι!!Επισης εγω τιμωρηθηκα με την ιδια ακριβως ποινη με τον Καλουση,ο οποιος καταδικαστηκε για διπλα κακουργηματα απ ότι εγω!!!

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ BLOGGERS!!!

1.Γιατι ο ‘’εντιμοτατος εφετης Γιωργος Ευσταθιου δεν καταθετει το σκεπτικο της αποφασης-εκτρωμα που αθωωσε τον Μαντουβαλο και τις 2 παρθενες και καταδικασε εμενα σε θανατο;Τι φοβαται;Ποσο θα καθυστερησει;Τι περιμενει;Nα ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ;;;
2.Γιατι ο ανωτερω και ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ Μαντουβαλος δεν με μηνυουν για οσα τους εχω καταγγειλει;;;
Δλδ. ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ :Μαντουβαλος ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ :Δικαστης
27.04.2010
Eν απογνωσει
Γιαννης Μπολετσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου