Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΑΠΟΛΟΓHΘΗΚΕ!!!!!!















Την Παρασκευη απολογηθηκε ενωπιον του Γ Τριμελους Κακουργηματων Αθηνων,ο Αρχιπλετανικτης Ιακωβος Γιοσακης για το ΥΠΕΡΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ!!!Πριν αρχισει η απολογια του,δικαστικος επιμελητης κατ`εντολην μου προσπαθησε να επιδωση στην Προεδρο της συγκεκριμενης συνθεσης που τον δικαζει,μελος της οποιας ειναι η εκ δεξιων της Προεδρου κυρια Αλεβιζοπουλου,εξωδικο δηλωση μου στην οποιαν περιγραφω αναλυτικα τον απροκαλυπτο και σαφη υπαινιγμο του αρχιπλεκτανιτη Ιακωβου ΓΙΟΣΑΚΗ για την επαφη του με μελος της συνθεσης .Για να με πειση μαλιστα για τις απιθανες ενδοεφετειακες διασυνδεσεις του, μου τονισε οτι τον περασμενο Ιουλιο η Προεδρος απαξιωσε τον Δημοσιογραφο Στελιο Βορινα,μαρτυρα κατηγοριας στην υποθεση του,μη λαμβανοντας υπ`οψιν την καταθεση του!!!!
Η Προεδρος βεβαια αρνηθηκε να παραλαβη το εξωδικο μου,παρ`οτι το ανεγνωσε εκπληκτη ενωπιον του Δικαστ. επιμελητη.
Εν κατακλειδι,σκεφτομαι ποσο βλακας πιαστηκα που δεν υπεκυψα στον εκβιασμο Ιακωβου Γιοσακη-Γιωργου Ευσταθιου!!!
Θα τους ειχα δωσει 60χιλ. ευρω και σημερα θα απολαμβανα την τσιπουρα μου στην Πειρα`ι`κη που τοσο μου λειπει,μαζι με τους μαλλον ...αφελεις Πειραιωτες που σκεφτονται να ψηφισουν τον ΑΠΑΤΕΩΝΑ-ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΠΕΤΡΟ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ για ΔΗΜΑΡΧΟ!!!
Στο επομενο θα εξηγησω στους Πειραιωτες με ποιο τροπο,τι μεσα,και με ΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ του θα καταληστεψουν τα ταμεια του ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ,αν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου