Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ!!!

Αυριο απολογειται ενωπιον του Γ' Τριμελους Εφετειου Κακουργματων Αθηνων,ο Αρχιμανδριτης Ιακωβος Γιοσακης για το ΥΠΕΡΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ!!!Θελω να ελπιζω οτι η συγκεκριμενη συνθεση που τον δικαζει υπο την κα.Κακκαβα,μελος της οποιας ειναι και η εκ δεξιων κα.ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ,δεν εχει καμια σχεση με την διεφθαρμενη συνθεση υπο τον ''εντιμωτατο'' Προεδρο Εφετων Γεωργιο Ευσταθιου και τον εξ’ ευωνυμων του ''ερωτιδεα της Χαλκιδας'' Αθανασιο Μουστακα που αθωωεσε τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟ Πετρο Μαντουβαλο και τις 2 μωρες παρθενες του γραφειου του και κατεδικασε εμενα σε θανατο!!!
Γιατι για ανθρωπο με τα δικα μου φοβερα προβληματα υγειας 15 χρονια ισοδυναμουν με τρια εις θανατο(μου μενουν δεν μου μενουν 4-5 χρονια ζωης)
Βεβαια το τιμημα για την ''στημενη ''αποφαση ηταν 1.500.000 ευρω!!!
Α)1.000.000 ‘’α8ωωτικα τελη ‘’για τους 3 ‘’δικηγορους’’
Β)500.000 διαπυλια τελη για τον ΑΔΗ για μενα!!!
Βεβαια ο απατεωνας Ιακωβος Γιοσακης μπροστα μου στις 28 η 29 ιουλιου του 2009 συνομιλωντας στο κινητο του με καποια ‘’προεδρινα’’φιλη του,αφηνε κομπαζοντας να εννοηθη οτι η εκ δεξιων της προεδρου (κα.Αλεβιζοπουλου) φιλη της προεδρινας απαξιωσε σε τοτε δικασιμο του ,τον δημοσιογραφο Στελιο Βορινα,ευνοωντας εμμεσως τον ιδιον!
Δηλαδη προεκυπτε συνδεσμος Γιοσακη-‘’Πρεδρινας’’-Αλεβιζοπουλου.
Το συγκεκριμενο CD ειναι εδω και 2 μηνες κατατεθειμενο απο εμενα στον Αντιεισαγγελεα του Αρειου Παγου κ.Ρουσσο Παπαδακη και ......ακομα....ερευναται!!!
Εν κατακλειδι,σεβαστοι κ.κ Εφετες και κυριε Εισαγγελευ ,σημερα απολογειται ενωπιον σας ενας ΑΡΧΙΠΛΕΚΤΑΝΙΤΗΣ!
Ο Γιοσακης ολο το καλοκαιρι του 2009 προσπαθουσε εκβιαστικα να μου αποσπασει 60.000 ευρω για να μην με φυλακισει ο Ευσταθιου!!!
Σε πληρη συνεννοηση με τον συναδελφο σας Γεωργιο Ευσταθιου,τον επαιρνε στο κινητο του 6944364680 μπροστα μου και με τ ‘αυτια μου ακουσα 4 φορες τον Ευσταθιου να μου απαιτει εκβιαστικα
ΤΟ ΤΥΡΙΟΝ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου