Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ,ΘΑ ΕΧΗ ....ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΣΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!

Προέβλεψα χθες προφητικά οτι ΔΕΝ θα συζητηθεί η υπόθεση του ``πεντακάθαρου,, στο 5μελες Ποινικό Τμήμα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ!!Και αυτό γιατί ξέρω πως σκέφτεται και ενεργεί ο υποχθόνιος.Περιεπαιξε χθες λοιπόν ο ``πεντακάθαρος,, με απίστευτη θρασύτητα τον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ,διότι δήθεν δεν τον συνδράμουν πλέον οι 2 δικηγόροι που είχε στην 10μηνη δίκη παρωδία,και έψαξε δήθεν τελευταία στιγμή και βρήκε την λύση ανάγκης στο πρόσωπο του επί 15ετιαν δικηγόρου του γραφείου του Κου Κυπριώτη.
Επειδή εδώ στην σπηλιά που ζω έχω καταντήσει ξωτικό,γιατί μόνο με ξωτικά μιλάω αφού η κοινωνία των ανθρώπων με έστειλε στον Καιάδα από τον Μάρτιο,Σαν ξωτικό λοιπόν 70 κιλών,απο τα 120 που ήμουν όταν έφυγα για το πουθενά,είδα όραμα ότι προκειμένου να αποφυγη την δικάσιμο της 2ας Νοεμβρίου θα τεχνουργηση στα τέλη Οκτωβρίου έκτακτη δηθεν βαρύτατη ασθένεια του εν λόγω δικηγόρου του!Θα το δείτε!!21 μέρες πριν σας το λέω!Γι`αυτό λοιπόν επαναλαμβάνω τα χθεσινά και ξαναλέω!!Ψηφίστε τον να ησυχάσουμε όλοι.Ελπίζω αν γινη Δήμαρχος να με ξεχάσει και να ζήσω!!
Υ/Γ.Απ`ότι θυμάμαι μου είχε πει παλιά ότι ο δικηγόρος του Κος Κυπριώτης είναι κουνιαδος `η κουμπαρος Ανωτάτου Δικαστικού Λειτουργού!!Δεν ξέρω ποιου αλλα μου ειχε τοτε κανει μεγαλη εντυπωση το ονομα!Βαρυγδουπο ηταν!Δεν ξερω αν είναι εύστοχος ο συνειρμός μου,αλλά για ερευνήστε το....Ξωτικό είμαι,με συνειρμούς την βγάζω...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου