Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Η ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΨΗΦΟΥ!!!

Ψυχρή λογική αν ακολουθήσουν οι Πειραιωτες Νεοδημοκράτες ΘΑ βγάλουν σίγουρα Δήμαρχο!Ψήφο στον Πετρο Μαντουβαλο ξεχαστε την!Όσο και να αρέσει σε μερικους το επίπλαστο αυτο υφάκι,το δήθεν στυλ ``το δικό μας παιδί του Λαου,,ο δικός μας γελαστός άνθρωπος,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΗ!!Σας το υπογράφω ΕΓΩ!!Γιατί από ΜΕΝΑ ξεκίνησε το ξεσκέπασμα και η κατρακύλα του Πετρου Μαντουβαλου,και ΕΓΩ θα τον στείλω φυλακή!Είναι τόσο κραυγαλέες οι ατασθαλίες και τα ατοπήματα του σε βαθμο κακουργηματος,που θεωρητικα ακόμα και ΟΛΟ το Δικαστικό Σώμα να ήθελε(που ΔΕΝ θελει) ,όπως διαδίδει ο αθεόφοβος στους χαχολους που τους δουλευει, να τον βοηθήση και να τα κουκουλώσει ΔΕΝ γίνεται!Το θέμα πλέον έχει πάρει διεθνή έκταση!Τα φώναζα στο adikia από τον Απρίλιο αυτά,και όλοι με θεωρούσαν γραφικό!Μόνο γραφικός δεν είμαι.Δοξάζω τις δυνάμεις και τους Αγίους που με βοήθησαν να βρω το κουράγιο να πετάξω στα μούτρα του ``εντιμότατου,,Προεδρου Εφετων το c.d με τον Γιοσακη και τους εκβιασμούς τους και έτσι ανέβαλα την σύλληψη μου και τον σίγουρο θάνατο μου!
Είναι εν τω μεταξύ και γκαντέμης!Πήγε να κανη deal με τον πιο διεφθαρμένο Εφέτη της Ευρώπης την ίδια χρονική συγκυρία που τον ``έψαχνε,,(τον Εφέτη) η ΕΥΠ για άλλες ατασθαλίες!Σαν αυτές που συζητούσε στο Μοναστήρι στην Καρδίτσα με 2 δικηγόρους(ΤΟ ΒΗΜΑ-3/10-Βασίλης Λαμπρόπουλος).Και το deal ``πιάστηκε,,on air απ`τον σούπερ-κοριο!Τον very big brother!Εν κατακλείδι.Τον Πετρο Μαντουβαλο ξεχάστε τον!.Είναι θέμα ελαχίστου χρόνου η φυλάκιση `η προφυλάκιση του.ΑΝ διαβάσετε απ`την αρχή το ΑΔΙΚΙΑ ΜΠΟΛΕΤΣΗ,θα δείτε ότι αυτά που του βγαίνουν τώρα στον αφρό,τα έχω προαναγγείλει 5 μήνες πριν!
Και επειδή δεν κατάφερε ΑΚΟΜΑ να με δολοφονήσει,πρόλαβα και έκανα 20 ΠΛΉΡΕΙΣ φακέλλους που σε περίπτωση δολοφονίας μου `η θανάτου μου από φυσική κατάπτωση,(που κι`αυτό δυστυχώς το έχω προαναγγείλει),θα πάνε σε 6 πολύ υψηλούς προορισμούς στην Ελλάδα,και σε άλλους 14 στο εξωτερικό!
Και εκεί οι Μυστικές αλλά και οι Δικαστικές Υπηρεσίες δεν αστειεύονται!Δεν τους έχει ξανατυχει στην Ευρώπη τουλάχιστον Μέλος Κοινοβουλίου να λαδώνη ΕΝ ΨΥΧΡΩ Δικαστές η να οργανωνη να ανατιναχθεί αντίπαλο μέλος του Κοινοβουλίου!Πολύ μεγάλη εντύπωση τους έχει κάνει η υπόθεση έτσι όπως περιληπτικά και αποσπασματικά την έχω ΗΔΗ παρουσιάσει σε ΠΟΛΥ ``ευαίσθητο,,Ευρωπαϊκό φορέα!
Έχετε λύση και απλή!Συσπείρωση.ΨΥΧΡΆ και μαθηματικά σκεφτείτε.Όχι ψευτοσυναισθηματικα `η από πικα.Ο Πετρος Μαντουβαλος για τους εναπομείναντες αμετανόητους ρομαντικούς υποστηρικτές του μόνον είναι δυστυχώς σαν το λαχταριστό call girl,που όμως έχει έιτζ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου