Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΟΥ.ΣΤΟΙΧΗΜΑ 100.000 euro!!

Επειδή το μόνο που μπορεί να καταδείξη επί του ασφαλούς την σοβαρότητα των επιχειρημάτων και των απόψεων του καθ`ενός είναι το στοίχημα,και επειδή ταχω χάσει σχεδόν όλα λόγω της σκευωρίας στην οποίαν με ενέπλεξε ο δολοφόνος Πετρος Μαντουβαλος,εκτός από κάτι ξεχασμένα ακίνητα μου,γι`αυτό ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ βάζω στοίχημα με όποιον έχει τα κότσια ότι του χρόνου τέτοια εποχή ο δολοφόνος αντι να ραδιουργει από τον 7ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Πειραιά,θα κανη παρέα στον συνεταίρο του(σε πολλές υποθέσεις) Βαγγέλη Καλούση,στην 7η πτέρυγα του Κορυδαλλού.Διότι το εγκληματικό δίδυμο Μαντουβαλου-Καλουση,τον Νοέμβριο του 2000 με εξεβιασαν από κοινού για να μην με προφυλακιση ο Καλουσης,και ο δολοφόνος ΠετροςΜαντουβαλος,μου απέσπασε τότε 2 μεταχρονολογημένες(16 μηνες)επιταγές 80.000.000 δρχ.Όλα αυτά έχουν προ 6 μηνου κατατεθεί στον αρμόδιο Αντ/λεα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ που διενεργεί εκτενή έρευνα,αλλά το πόρισμα ακόμα αναμένεται...
Όποιος(οι) λοιπόν ``ενθουσιωδη(ει)ς, οπαδος(οι) του ``ΔΗΜΑΡΧΟΥ,, έχει τα ..κότσια να ερθη σ`επαφή με τον δικηγόρο μου κον Δημήτρη Μπαμπαρη για τα περαιτέρω.Θα τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες ενώπιον συμβ/φου.
Τα τηλέφωνα του κου Μπαμπαρη θα τα βρείτε σε παλαιότερες αναρτήσεις μου Απρίλιο και Μάιο.Διαβάστε λίγο το adikia.θα μάθετε πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου