Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΞ!!!

Εδώ και 5 μήνες από τότε που ο παράφρων δολοφόνος- δολοπλόκος Πετρος Μαντουβαλος ,έχει την έμμονη ιδέα της Δημαρχίας Πειραιά,έχει στρατολογήσει ένα τσούρμο ιδιοκτήτες διαφόρων blogs,που έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ δημοσιοποιούν δήθεν δημοσκοπήσεις που του δίνουν εντυπωσιακό προβάδισμα,εντυπωσιακή διείσδυση,και άλλες ..εντυπωσιακές αηδίες!!Και πολλοί αναρωτιούνται.Στις δημοσκοπήσεις αυτές τι διάολο ρωτούν τους Πειραιωτες??Αν προτιμούν τον Μαντουβαλο σε σχέση με τον άγνωστο Χ?Αφού η Ν.Δ δεν έχει ακόμη ανακοινώσει υποψήφιο!Αν τον προτιμούν σε σχέση με τον νυν Δήμαρχο Παν Φασουλα?Είναι λογικό να υπερέχει απ`την στιγμή που ο νυν θεωρείται(βάσει δημοσκοπήσεων) αποτυχημένος και ξένος με τον Πειραιά.
Αυτό που μου την δίνει είναι οτι ο απατεώνας Πετρος Μαντουβαλος,πληρωνει τις αφίσες και τις ψευτοδημοσκοπησεις από τα +3 εκ. ευρω που μου χρωστάει!Και καλά αυτά που πάνε στα blogs δεν πειράζει.Συνάδελφοι είναι.Πάντως συνάδελφοι να ξέρετε ότι έχει ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ο δολοφόνος!ΑΝ έπαιρνε τον Πειραιά μου είχε παλαιότερα εκμυστηρευτεί οτι θα έβγαζε 80 εκ.ευρώ!!!
Γιαυτό λοιπόν ανεβάστε την ταρίφα σας στον δολοφόνο.Τουλάχιστον δεκαπλασιαστε!!Ξέρω κατι και εγώ απο γκρίζα(έμμεση)προβολή που φαίνεται ....και καλά σαν είδηση από τότε που η εταιρία μου ΑΜΜΩΝ ΠΡΟΒΟΛΑΙ ΚΥΡΟΥΣ Α.Ε,έκανε ΟΛΑ τα διαφημιστικά αφιερώματα(ένθετα) στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ!
Για κάθε ``δήθεν εντυπωσιακό προβάδισμα,, πρέπει να πληρώνεστε 5-10.000 ευρώ.Ειδικά από αυτό το λαμογιο!Και να κόβετε και κάνα τιμολόγιο.Να παρη και η μαμα παρτίδα κάνα φράγκο απ`τα ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ μετρητά του δολοφόνου!!Έχει πολλά κρυμμένα στην κρύπτη στο σπίτι του φαρμακοποιού!!
Από μένα μόνο πήρε ως προιον προγενεστερου απο κοινου εκβιασμού με τον ΚΑΛΟΥΣΗ 80.000.000δρχ το 2002.Τότε που έστειλε στην καφετέρια μου στο Πασαλιμάνι τον ταμία του ΚΑΠΑΡΕΛΛΟ να εισπράξει τις 2 προσωπικές μου επιταγές.Ευτυχως ON CAMERA(η συζήτηση)!!
Επί τη ευκαιρία αύριο κατατίθεται στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ και συμπληρωματική καταγγελία να ερευνηθούν οι συναλλαγές του ΚΑΠΑΡΕΛΛΟΥ (αναληψεις)με τις τράπεζες μου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ(τράπεζες) γιατί προφανώς αυτός πήγε και τις εισέπραξε για λογ/μο Πετρου Μαντουβαλου
Υ.Γ/1 Αν δεν κάνω λάθος το μικρο του όνομα είναι Βασίλης?
Υ.Γ/2.Θα σε φάνε οι Βασιληδες απατεώνα-δολοφόνε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου