Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Ο ΚΡΥΦΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ του ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΛΟΥΣΗ!!

Αγαπητοί νοημονες Ελληνες bloggers.
Επειδή αισθάνομαι οτι με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου και το τέλος μου πλησιάζει,παραθέτω σήμερα ένα ντοκουμέντο που με τον ρυθμό που κινείται ο μηχανισμός ερεύνησε των καταγγελιών μου στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ,πιθανότατα θα αποκαλυφθεί μετά την αποδημία μου εις ΚΥΡΙΟΝ!
Ο Δικαστής Ευάγγελος Καλούσης ήταν απόλυτο ``εργαλείο,,(οπως ο δολοφόνος τον αποκαλούσε) του ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!
Φυσικά και δεν γνωρίστηκαν εξ`αιτίας της δικης μου υπόθεσης!Γνωριζόντουσαν τουλάχιστον 3 -4 χρονια πριν το 2000.Ο Καλούσης εχει στενή σχέση αν οχι συγγένεια με την τέως? σύζυγο του δολοφόνου εξαίρετη κυρια Περυ!Τα σπίτια τους στην Ερατεινή Φωκίδος είναι δίπλα-δίπλα.Ο δολοφόνος οταν ήρθε ``φυτευτός,, και με επισκέφτηκε στις 20-11-2000 κρατούμενο στο Ιπποκράτειο(με πιεση 24 και ζαχαρο 4,5),τον πηρε μπροστα μου απ`το κινητο του 6944302192 begin_of_the_skype_highlighting 6944302192 end_of_the_skype_highlighting στο κινητο του Καλουση 6944291021 begin_of_the_skype_highlighting 6944291021 end_of_the_skype_highlighting.Μου κόλλησε λοιπον στ`αυτί μου το κινητό του και άκουσα αυτήν την απαίσια ``κυκλώπειο,,φωνή να με διατάζει να διώξω τον Αλέξη Κούγια που ειχε επιλέξει η οικογένεια μου να με υπερασπιστεί,και να υπακούσω τυφλά στον εκβιασμό ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!!ΟΙ 2 τους ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΟΥΣΗΣ με εκβίασαν ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ να συμμορφωθω πλήρως στις εντολές ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ.Οπερ και εγενετο!!
Όλα αυτα τα έχω αναλυτικά καταθέσει στον ΕΞΑΙΡΕΤΟ αντιεισαγγελέα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ κον Ρουσσο Παπαδακη,αλλα αγνοώ το αποτέλεσμα των ερευνών!Τα αναφέρω λοιπόν τώρα γιατί σε περίπτωση που επαναληφθεί η δίκη του δολοφόνου, για το παραδικαστικο μετα τον θάνατον μου,θα πρέπει να βρεθούν οι πολλαπλές υπόγειες διαδρομές μεταξύ των ανωτέρω 2,για να προκύψει το μέχρι σήμερα αναπάντητο ερώτημα δηλ.για ποια υπόθεση κατέθεσε ο Μαντουβαλος μεσω χατζηπαναγιωτου(ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ),Τα 7εκατομμυρια στον λογ/μο του ΚΑΛΟΥΣΗ!!Γιατι ειναι βλακώδες τουλάχιστον να υποστηρίζεται οτι ηταν δικά μου!Εγώ κρατούμενος στο Ιπποκράτειο,ολα τα συγγενικά μου πρόσωπα και τα στελέχη μου στην Ασφάλεια η με την Ασφάλεια από πίσω,ΟΛΑ μου τα χρήματα ``παγωμενα..,αλλα κατά τον αλήτη-εκβιαστή Πρόεδρο Εφετών Γεώργιο Ευσταθίου,πήγα εγώ ο ίδιος και τα κατέθεσα!!!!????
Αυτά γράφει ο αθεόφοβος στην απόφαση!!
Στο σημείο αυτό προτείνω να εξεταστή ως μάρτυρας απο τον Αξιότιμο κον προαναφερθεντα Εισαγγελεα ακομα και ο χειροτερος μου εχθρος!!Ο ανθρωπος που εχει βαλει σκοπο ζωης την παντελη εξοντωση μου!!
Ο δικηγορος Αθηνων ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΑΛΦΑΝΤΑΚΗΣ του Γεωργιου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου