Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ-ΚΥΝ...ΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ!!!

ΑΛΗΤΗ,ΔΟΛΟΦΟΝΕ, πάψε τις απειλές εναντίον δικών μου ανθρώπων!Άνανδρε δολοφόνε της γριουλας και παρ`ολίγονν του ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ,δεν θα περάσει η αλητεία σου!!ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΠΑΣ με φας δεν με φας!!!
Δίπλα μου έκανες βουτιες με string!!!πολύ πρόσφατα και χαμπάρι δεν με πήρες!!!Με χαιρέτισες κι`ολας ΒΛΑΚΑ,μ`αυτό το αδελφιστικο υφακι,αλλα φυσικά ΔΕΝ ΜΕ γνώρισες έτσι όπως με καταντησες αλήτη.Εναν σκελετωμένο σακάτη σε καροτσάκι ειδες!!Που να σ`αφήσει η ....πούδρα να δης!!!ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ εχω την δυνατότητα να είμαι ειτε live,ειτε με ..τηλεπάθεια κυν...ε!!!!
Όσο για τις 2 γαλοπούλες που έχεις για ``ασφάλεια,,,τους έχω φακελωμενους,και εγώ και oi ..πιο ψηλά.Να ανοίξουμε τα μητρώα τους δολοφόνε??Αρέσει και σ`αυτούς η ...πούδρα??
Υ.Γ.Οποιος βρη τι ειναι το κυν...,να παη στον δικηγορο μου να παρη 100 ευρω.Σε προηγουμενες αναρτησεις προκυπτει ποιος ειναι(ο δκηγορος μο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου