Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ!!!

Καποιος αργόσχολος που παριστάνει εμένα,έχει αρχίσει εδώ και 1 μήνα να αντιγράφει το adikia-boletsi.blogspot.com,που διέπεται από το πνεύμα αγανάκτησης,πικρίας και απέλπιδος προσπάθειας να ευαισθητοποιηθούν οι Ανώτατες βαθμίδες της Ελληνικης Δικαιοσύνης ωστε να αποκατασταθεί έστω και την υστάτη στιγμή η απερίγραπτη αδικία σε βαρος μου.Δηλ η ισοδύναμη με θανατική ποινή 15ετης κάθειρξη σε βάρος μου,που μου επεβλήθη με την ``πληρωμένη,, αποδεδειγμένα από τον δολοφόνο ΠΕΤΡΟ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ απόφαση με την οποίαν με καταδίκασε σαν να είχα αφαιρέσει 15 ζωές,η υπό τον αλήτη-εκβιαστή ``Πρόεδρο,, Εφετών Γεώργιο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,εξ`ίσου διεφθαρμένη(λόγω ομοφωνίας)σύνθεση του Γ` Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών!!
Το προβοκατόρικο blog ειναι το top-scandal-mantouvalos.blogspot.com,με το οποίο καμία σχέση δεν έχω.
Είπαμε δολοφόνος Πετρος Μαντουβαλος(Απόπειρα κατα Βασίλη Μιχαλολιακου,με θάνατο της άτυχης γριουλας).ΝΑΙ!!
Σκευωρος-συνωμότης-ηθικός αυτουργός σε κακουργηματική κατάχρηση εξουσίας σε βάρος μου από κοινού με τον ``Πρόεδρο,, Γεώργιο Ευσταθίου το 2010,ΝΑΙ!!!
Εκβιαστής σε βαθμό κακουργήματος και ηθικός αυτουργός σε κατάχρηση εξουσίας σε βάρος μου από κοινού με τον τέως ``πρόεδρο,, Ευάγγελο Καλούσητο 2000ΝΑΙΙ!!!
ΚΑΡΑΞΕΠΛΥΜΑΤΙΑΣ βρώμικου χρήματος με συνεργό την μωρα παρθένα Χρήστο Χατζηπαναγιωτου,οταν ο δεύτερος με εντολή του πρώτου κατέθεσε 7 εκατομμύρια στον λογ/μο του Ευάγγελου Καλούση τον Νοέμβριο του 2000,ΝΑΙ!!
Για τα υπόλοιπα υπονοούμενα του προβοκάτορα σχετικά με την ομοφυλοφιλική ιδιότητα του δολοφόνου,παρ`ότι έχω τις ίδιες υποψίες,δεν μπορώ να είμαι βέβαιος
Αυτός η κάτι ξέρει,η προσπαθεί να υποβιβάσει το κύρος του adikia.Εσεις θα κρίνετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου