Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΟΙ GRAND-LARGE-short ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!!!‏

Για να μην θεωρηθεί οτι απεύχομαι να κερδίσει τον Δήμο Πειραιά ο δολοφόνος Πέτρος Μαντουβαλος,ξεκαθαρίζω σήμερα οτι αν μέχρι τότε ζω,θα εισπραξω και κατι παλιά οφειλόμενα.Ενας απο τους ``σπουδαίους,, υποψήφιους δημοτικούς του συμβούλους μου χρωστάει το 1 εκατοστό του χρέους που έχει ο δολοφόνος σε μένα(3 εκ. ευρω),δηλαδη 30.000ευρω!Εχω ενα πακο γραμμάτια του,αλλά δεν τον ενόχλησα μέχρι τώρα γιατί 1)ήταν σε δύσκολη οικονομική κατάσταση.2)Δεν ειχε διεύθυνση για να του κοινοποιούσα την διαταγή πληρωμής!!.Ηταν αγνώστου διαμονής!!.Αφού ομως ``ψάχνεται,, και καμαρώνει στις photo δίπλα στον δολοφόνο,θα καταλαβη!!Οταν θα ειναι γνωστής!!Στην Πλατεία..Εκει θα κοινοποιησω!!
Αυτον που παρακαλουσε την γραμματέα μου στα δικαστήρια του Πειραιά να του δίνη μετρητά και να της δινη ``πέτσινα,, γραμμάτια εννοώ...
Οσο για τον αλλο τον ...κοντό... τον συνάδελφο μου,εχω και γι`αυτόν ντοκουμέντα!ψιλικατζής ήταν όμως...
Για τον χοντρό,τον ``δημοσιογράφο,,της πλάκας,τον Αμφί..,τον φανέλα μέσα-πουκαμίσα έξω ας παη πρωτα να πληρωση κατι καφέδες που χρωστάει στην καφετέρια μου,(25 ευρω),και θα δούμε...
Μανία ρε απατεώνα δολοφόνε με τους Αμφί.Αμφί ο δικηγόρος σου,αμφι και ο δημοσιογράφος-συμβουλος σου!Πολύ αμφί μαζευεις γύρω σου!!
Ρε μπας????Λες???Σαν κάτι να κατάλαβα μέσα στην πισίνα στο DIVANI PALACE στις 25 Φεβρουαρίου.,εκεί που με κοίταζες,κάτω στα... μου δολοφόνε!!!.Πριν μου απειλησης την ζωη να προσεξω γιατι ο Μιχαλολιακος την γλυτωσε!!Εμενα θα με ανατιναζες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου