Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ???????

Έχω προ 2 μηνών παραδόσει C.D. και κασσέτες με απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες μου με τον απατεώνα Ιάκωβο Γιοσάκη στον Αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ.Ρούσσο Παπαδάκη που διενεργεί σχετική έρευνα!

Στα CD αυτά ο Γιοσάκης ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ έχει καλέσει 4 φορές στο κινητό του (6944 364680) τον Πρόεδρο Εφετών Γεώργιο Ευσταθίου, με θέμα το «ΤΥΡΙΟΝ»!!! Δηλ. τις 60.000 ευρώ που εκβιαστικά μου ζητούσαν για να μην με στείλει στην φυλακή ο Ευσταθίου!!! (Δεν τα’δωσα, με έστελε τελικά)!!

Μετά από 2 μήνες, μη υπαρχούσης καμμίας εξέλιξης στις καταγγελίες μου δύο τινά συμβαίνουν:

Α) Κάποιοι «γνωστοί – άγνωστοι» εμποδίζουν να προχωρήσει η έρευνα για να μην βγει στο ΦΩΣ ότι το ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ βασιλεύει ΔΡΙΜΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ!!

Β) Είμαι τρελλός, άρα χρειάζεται ο ΑΜΕΣΟΣ εγκλεισμός μου στο τρελλάδικο!

Στην 1η περίπτωση οδηγούμαι αναγκαστικά και απάνθρωπα στην αυτοκτονία!! Καταδικάστικα ΑΔΙΚΑ από διεφθαρμένο δικαστή και πρέπει να σαπίσω (κυριολεκτικά) στην φυλακή για να μην «ταραχτούν οι κύκλοι»…

Στην 2η πρέπει ΑΜΕΣΑ να εγκλειστώ στο ΤΡΕΛΛΑΔΙΚΟ!!!

Εγώ τάχω χάσει….. Δεν ξέρω τι συμβαίνει……

Παρακαλώ ενημερώστε όσοι διαθέτετε ίχνος ανθρωπιάς τους δικηγόρους μου κ.κ. Γιάγκο Λαμπίρη 6932 448803, Δημήτρη Μπάμπαρη 210 6460202,και δώστε τους κατεύθυνση!!!.

Εγώ εξαντλήθηκα! Παρακαλώ βοηθείστε με !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου