Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΜΟΥ

Αγαπητοι μου νομικοι παραστατες.
Εμαθα οτι προκειται να ανατεθη σε ειδικο εφετη ανακριτη η περιφημη υποθεση αποπειρας ανθρωποκτονιας του 2001 κατα του ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ!
Ο ηθικος αυτουργος ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!
Επειδη ομως ειναι σατανικος και πανουργος,θα επιδιωξη οταν(αν) κληθη για ανακριση να θολωση τα νερα,να με βγαλη τρελλο η αναξιοπιστο,να με απαξιωση,και αλλα τεχνασματα που θα εφευρη `η που θα του υποδειξουν οι ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ του!
Εγω ομως διαθετω δυστυχως για κεινον τρομακτικα στοιχεια που αποδεικνυουν την ενοχη του!
Το θεμα ειναι να βρειτε τον τροπο να τα καταθεσω ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ στον ανακριτη,πραγμα που διακαως επιθυμω,χωρις να διακυβευτη η προσωρινη ελευθερια μου,που εστω και μαρτυρικη μου ειναι απαραιτητη για να μπορεσω να συνεχισω τον αγωνα μου μηπως επι τελους αποκατασταθη η απιθανη και εγκληματικη ΑΔΙΚΙΑ εις βαρος μου!
Αν φυλακιστω εστω και για μια μερα,εχει τον τροπο να με ξεκανη εκει μεσα!!
Αν δεν υπαρχει λυση,θα στειλω ιδιοχειρη αναφορα.Βρειτε ομως τροπο να ``μετρηση``,σαν αυτοπροσωπη εμφανιση!Γιατι ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ θα προσπαθηση να επικαλεστει τυπικους λογους για να εξουδετερωση την αναφορα αυτη!
Θα τον αποκηρυξουν ακομα και τα 2 παιδια του οταν αποκαλυψω τα οσα γνωριζω για το συγκεκριμενο θεμα!Αυτα τα 2 αμοιρα παιδακια,στην ζωη των οποιων ΟΡΚΙΖΟΤΑΝ ο αλητης και σε μενα αλλα και στον αδελφο μου Λουκα,λιγες μερες πριν ακουστουν οι ποινες,οτι ΘΑ ΑΘΩΩΘΟΥΜΕ και οι 5 κατηγορουμενοι στην δικη,γιατι κατ`αρχας και ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ οπως τονιζε θα αθωωνοταν ο ιδιος μεσω του οποιου εγινε η καταθεση των 7 εκκατομυριων στον ΚΑΛΟΥΣΗ!
Ευχομαι ο ΥΨΙΣΤΟΣ να φωτιση τον Ειδικο Εφετη Ανακριτη να αξιολογηση τα ΑΚΛΟΝΗΤΑ ντοκουμεντα με τα οποια μπορω να τον εφοδιασω!!
Βρειτε τον τροπο!!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξεγλυστριση ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ αυτη τη φορα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου