Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΙΣΘΗΣΟΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΦΕΤΗ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΣ ΚΑΤΑ ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ

Θα υποστείτε πολλαπλές ''πιεσεις".Από όλα τα σημεια του ορίζοντα.!.Εύχομαι να σας φωτίσει και να σας προστατεύει ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ!!
Ειναι δύσκολο το έργο σας.Ο δολοφόνος θα επιδιώξει να σας ....αποπροσανατολίσει!Είναι δαιμόνιος!Είχε καταφέρει επι 10 χρονια να τρομοκρατήσει και τον δύσμοιρο Βασίλη Μιχαλολιακο,ο οποιος προτιμούσε να.... "'ξεχαση"' την υπόθεση ,παρ`οτι γνωρίζει πολύ καλά οτι ΑΥΤΟΣ ειναι ο δολοφόνος!!Και ισως ακομα και σημερα να τον φοβαται!Πολιτικός ειναι ο άνθρωπος.Ψυχούλα...Δεν ειναι gangster!
Όμως ειμαι εγώ εδώ!!Προκειμένου ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ να σπάσει αυτό το απόστημα που λέγεται ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ,και δινει ψυχή και κουράγιο σε μένα τον απεγνωσμένο και απελπισμένο απο την κατάφωρη adikia σε βάρος μου,για να αποκαλύψω τον δολοφόνο,ώστε να μην θαφτεί στα συρτάρια της ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ η υπόθεση αυτή που όλους μας συντάραξε το 2001,αλλά και όλοι τόσο εύκολα ξεχάσαμε!Τολμώ να πω ότι ούτε και η ζωή μου μ`ενδιαφέρει,γιαυτό και θα βρω τρόπο να καταθέσω τα όσα γνωρίζω,τα οποία είναι ΑΚΡΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ!Και φυσικά στέλνουν τον ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ φυλακή!!!
Τι έχω να χάσω περισσότερο??ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΑΣΑ!!!!Υγεία,Οικογένεια,Ελευθερία,χρήματα,παιδιά,επιχειρήσεις,φίλους....
Αυτο δεν ειχε υπολογίσει ΠΟΤΕ ο δολοφόνος ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!Οτι δηλαδή θα κατορθώσω να ζήσω ,μετά την εκφώνηση της "ενοχής" μου απο τον "εντιμότατο" Πρόεδρο Εφετων ΓΕΩΡΓΙΟ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ στις 26-2-2010.Στην φυλακη μου την ειχε "στημενη"!! Ετσι λοιπον θα μαθη ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ποιος έδωσε την εντολή να δολοφονηθει ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ τοτε!
Καμικάζι με καταντησες αλήτη-δολοφόνε!!
Ξέρω οτι αργά η γρήγορα θα με "φας" γι`αυτό που κάνω!!Να βγαλω αυτήν την αλήθεια στη φόρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου