Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΚΑΚΟΔΙΚΙΑ=ΕΓΚΛΗΜΑ!!!


Παρακαλώ με σεβασμό και ταπεινότητα τους ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ της Ελληνικής Δικαιοσύνης να χρησιμοποιήσουνν το κύρος και την Σοφία τους και να αποκαταστήσουν το δίκαιο σε περιπτώσεις σαν την δικιά μου!Δεν είναι δυνατόν ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ύποπτος για την δολοφονική απόπειρα κατα Μιχαλολιακου και συνομιλητής κατα τα ''μνημονευμενα'' λεγόμενα του με μέλος(η) της συνθέσεως που μας ''δικασε'' και τον ''αθώωσε''να κυκλοφορεί ''ανέμελα'' στον Πειραιά και να μαζεύει λεφτά για την προεκλογική του εκστρατεία,ο ΙΑΚΩΒΟΣ ΓΙΟΣΑΚΗΣ να κυκλοφορεί με mercedes slk και bmw 750i, στο Παλαιό Ψυχικο(Λεωφ. Βασ. Παύλου 19 και Βυρωνος(δικηγορ. γραφειο Λεωτσακου),και να ''στήνει'' δικες ΑΚΟΜΑ και τώρα,και ο Προεδρος Εφετων ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ να παριστάνει τον Ρυθμιστή της Δικαιοσύνης στα Γιαννενα!!!
Εξετάστε συντομα παρακαλώ τις καταγγελίες μου,μαγνητοταινίες,c.d,κ.λ.π, ανοιξτε τα κινητα όλων αυτών των ''εντιμων'',και εαν διαπιστώσετε οτι είμαι τρελός ανακοινώστε το,και σας δίνω τον λόγο μου οτι θα αυτοκτονήσω live on camera!!!
Αν όμως όλα αυτά ισχύουν,δεν σας αγγίζει καθόλου το δράμα μου???
Και καλά εγώ κατάφερα παρατείνοντας προσωρινά την ζωή μου,και με την βοήθεια της τεχνολογίας να έχω και μια δυνατότητα να ακουστή ο πόνος μου προς τα έξω!Κάτι άλλοι φουκαράδες που τους έχουν ''τελειωσει'' κυριολεκτικά κατι Δικαστές σαν τον ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,σκέφτεστε τι σταυρό του μαρτυρίου τραβούν??
Είναι δίκαιο αυτο??
Επιτρέπει η συνείδηση Σας και η διάνοια Σας να ταλαιπωρούνται ΑΔΙΚΑ ψυχες??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου