Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ!!

Αγαπητοι μου Γιαγκο και Δημητρη.
Εχω την βεβαιοτητα,επειδη γνωριζω τον αρρωστο τροπο που σκεφτεται ο δολοφονος ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ,οτι προκειμενου να αποτρεψη να πεσουν επανω του τα υπερευαισθητα μικροσκοπια της Δικαιοσυνης,σε σχεση με την ερευνωμενη υποθεση της αποπειρας ανθρωποκτονιας κατα του ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ,θα σκεφτη και ισως διαπραξει το απονενοημένο δηλαδη να ``στρατολογηση`` ψευδομαρτυρα(ες) οι οποιοι θα προσελθουν ``αυθορμητως..!!``,στις αρμοδιες εισαγγελικες αρχες να ``καταθεσουν`` οτιδηποτε σε βαρος μου!!Ειναι παγια τακτικη του,και μου την εχει αναλυσει(πως δηλαδη να τεχνουργει σεναρια σε βαρος αντιπαλων του) εν μεσω των απειρων συναντησεων που ειχαμε,στις οποιες αυτοθαυμαζε το πανουργο ``τεκτονικο`` μυαλο του οπως χαρακτηριστικα ελεγε!(ειναι τεκτων σε Σεπτη Στοα του Πειραια!!).Σαν απωτατη επιτυχια του(σε σχεση με το τεκτονικο του μυαλο),μου εχει αναλυσει ΠΩΣ ο ιδιος προλαβε τον Καραμανλη το 2005,τοτε που ανεκυψε το θεμα της εμπλοκης του στο ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ,και προ-παραιτηθηκε ``αυθορμητως`` μονος του γιατι ηταν βεβαιος οτι αν πηγαινε στο Μεγαρο Μαξιμου να θεση το θεμα στον Πρωθυπουργο, θα τον προλαβαινε ο Ρουσσοπουλος και θα τον ``παραιτουσαν`` πρωτοι για επικοινωνιακους λογους!
Ειναι λοιπον δαιμονιος και μην εκπλαγειτε αν αιφνιδιως εμφανιστουν ``αυτοκλητοι-αυθορμητοι``,Πειραιωτες `η μη πολιτες που θα καταθεσουν οτιδηποτε θα με μειωνε, απαξιωνε Η ακομα και θα με ενοχοποιουσε για οτιδηποτε!!Αντι να με ψαχνετε λοιπον αιφνιδιασμένοι στις ανα την Ελλαδα σπηλιες και βουνοκορφες για να με ρωτησετε αν γνωριζω τον καθε κερατα, να τους μηνυσετε ΚΑΤ`ΕΥΘΕΙΑΝ ως ψευδομαρτυρες και σκευωρους,που συνεστησαν εγκληματικη ομαδα με τον ``Πεντακαθαρο``!!
Εδω και 10 χρονια,ζω απομονωμενος μεταξυ σπιτιου και γραφειου μου στον Πειραια,δεν μιλαω με κανεναν,δεν συναναστρεφομαι κανεναν,δεν διασκεδαζω,δεν πινω,δεν εχω κοινωνικη ζωη,σπανιως βλεπω τα 2 μου παιδια,και ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να πει``Μου ειπε ο Μπολετσης αυτο `η το αλλο,γιατι με κανεναν δεν μιλαω,εκτος απο 2-3 εκλεκτους φιλους μου,τον ``πνευματικο`` μου, γεροντα Προκοπιο Μερτυρη στην Κορινθια,και την ηγουμενη της Ιερας Μονης ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ στην Αιγινα!!
Η απιστευτη εις βαρος μου ``κατασκευασθεισα`` το 2000 σκευωρια,εξ αιτιας της οποιας ειχα την ατυχια να πεσω στα δοντια του εγκληματικου διδυμου ΚΑΛΟΥΣΗ-ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ,και απο την οποιαν βεβαια απαλλαχτηκα με αμετακλητο βουλευμα συμβουλιου Εφετων, με σημαδεψε για παντα και αποφασισα εκτοτε να απαρνηθω τους ανθρωπους και να αφιερωθω μονο στον ΘΕΟ!!Μονο στον ΘΕΟ πιστευω,και απλα ανεχομαι τους ανθρωπους!
Εν κατακλειδι,υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα Γιαγκο και Δημητρη τις αμεσως προσεχεις μερες ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ,να επιχειρηση και αυτο δηλ.να εμφανιστουν ψευδομαρτυρες,οι οποιοι μπορει να μου χρεωσουν οτιδηποτε,να με συνδεσουν με οτιδηποτε,ακομα και με τρομοκρατες του Αφγανισταν,προκειμενου ο δολοφονος να κανη ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟ,και να προσπαθηση να αποτρεψει τους προβολεις απο πανω του!
Μην ``μασατε``λοιπον και τσακιστε τους ψευδομαρτυρες(αν υπαρξουν)στις μηνυσεις!!
Υ.Γ-Επισης
θα ηθελα να επισκεφτειτε και τον Αξιοσεβαστο Αρεοπαγιτη κον Ιωαννη Σιδερη,και να του επισημανετε οτι το 2005 ο δολοφονος εψαχνε με τον πατριωτη του αστυνομικο-συνδεσμο με τα κυκλωματα της νυχτας,που ηταν(ειναι?) επι σειρα ετων διπλα του,δηθεν ``ασφαλεια`` του,να εντοπισει που εμενε η κορη του κυριου Σιδερη(τετα `η τετη αν θυμαμαι καλα).Ειχαν εντοπισει τοτε οτι εμενε καπου στα Βορεια Προαστια(Μαρουσι,.Πευκη,.Αναβρυτα?) ,και μονο οταν συνειδητοποιησαν οτι το καταλαβα,γιατι του ξεφυγε του αστυνομικου κατι σχετικο μπροστα μου αιφνιδιως ο Μαντουβαλος αλλαξε την κουβεντα!!
Ο αγωνας συνεχιζεται!!
Ο ΘΕΟΣ μαζι μας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου