Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΜΟΥ!!!

Σε καθε συνομωσια,υπαρχει το κινητρο!
Στην δικη μου εξοντωση,μεσω της απιθανης,παρανομης,παραλογης,ακρως ερευνητεας εξοντωτικης αποφασης καθειρξεως 15 ετων,ανευ αναστολης,που μου επεβαλαν οι 3 Εφετες(Γεωργιος Ευσταθιου,Αθανασιος Μουστακας και Σοφια Μιχαλοπουλου),οι λογοι ειναι πολυ σοβαροι και βαθυτεροι!!!Δεν εχουν να κανουν με τα 7 ψωροεκατομμυρια που κατεθεσε η ``μωρη παρθενα`` δικηγορος Χρηστος Χατζηπαναγιωτου κατ`εντολην ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ,οπως ο ιδιος ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ κατα την διαρκεια της 10μηνης δικης κατεθεσε καταμουτρα στους 3 Εφετες!!
Εξ αλλου για 2 πλασιες απο αποψεως βαρυτητας κατηγοριες,σε προγενεστερη δικη ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ, αλλος επιχειρηματιας(πετρελαιων) εισεπραξε 2 χρονια,εξαγορασιμα και μαλιστα εκανε και εφεση γιατι πιστευει οτι θα αθωωθη.Μαλιστα στην δικη του περιπτωση υπηρχαν και 2!! θανατοι(διαφορετικη δικη!)!Βεβαια ο συγκεκριμενος εχει δικηγορο και τον δικηγορο του ΓΙΟΣΑΚΗ κον Αλεκο Παπαντωνιου,αλλα αφανως υποστηριζεται απο το δικηγορικο μπλοκ ΠΑΝΟΥΡΗ!!!!
Στο σκαφος του εκανε διακοπες ο Καλουσης με την Μπουρμπουλια,κυκλοφορει με ενα πανακριβο τζιπ ΑUDI που ανηκε πριν σε κορυφαιο παραγοντα της Δικαιοσυνης,και αλλα πολλα...Ναναι καλα ο ανθρωπος.Τα καταφερε.Μαγκας ειναι!
Επανερχομενος τωρα στην πεμπτουσια του δικου μου θεματος θελω να καταννοησουν οι εξαιρετοι Ανωτατοι Δικαστες,που ειναι επιφορτισμενοι με την διερευνηση των καταγγελιων μου,οτι τα ΑΠΟΛΥΤΑ κινητρα για να εξοντωθω εγω ειναι 2!!!
Το πρωτο και σοβαροτερο ειναι οτι μεσα στην φυλακη που μ`εστειλε στις 26 φεβρουαριου ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και η παρεα του,(που εφτασαν ακομα και στο αισχιστο επιπεδο αλητειας να υπεξαγαγουν το πληρεξουσιο μου προς τον δικηγορο μου Γιαγκο Λαμπιρη),ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ειχε κανονισει με συμβολαιο θανατου,την δολοφονια μου!!!
Με γνωστο σε μενα κυκλωμα που εχει κατ`εντολην του δολοφονησει μεχρι τωρα 2!!!πρωην ``νονους``,εκ των οποιων ο πρωτος φημολογειται οτι ενεπλεκετο στην δολοφονικη αποπειρα κατα του ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ,και ο δευτερος(επισης μακαριτης) φημολογειται οτι εκλεισε το στομα του πρωτου!!(Παντα κατ`εντολην του Μαντουβαλου!)
Το φοβερο ομως στοιχειο στο ολο θεμα ειναι οτι ο εγκεφαλος ``εκτελεστης`` των εντολων ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ ειναι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ της Ασφαλειας, εν ενεργεια, πολυ ΚΟΝΤΑ (απο καθε αποψη!) στον ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ!!!!
Αυτος ειναι ο απολυτος-μυστικος ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ του με τα κυκλωματα της νυχτας,καθ`οτι ο ιδιος ειναι και ηταν συνιδιοκτητης σε τουλαχιστον 4 νυκτερινα μαγαζια και καφε-μπαρ!!
Θα ηταν αφελες να περιμενε κανεις να ερχεται σε επαφη απ`ευθειας ο ``ΔΗΜΑΡΧΟΣ``ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ με εγκληματιες του υποκοσμου!!
Εγω (δυστυχως για μενα και για κεινον) γνωριζω πολυ καλα τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ!!Και επειδη φοβουνται αυτο που θελουν δεν θελουν θα αποκαλυψω,γιαυτο για τους εγκληματιες αυτους Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ ηταν και ειναι μονοδρομος!!
ΑΡΑ φυλακιση Μπολετση ισοδυναμει με θανατο του ισον με οριστικη ταφοπλακα στην ``ανοικτη``υποθεση ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ!!!
Το δευτερο
εξ`ισου σοβαρο θεμα ειναι Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ!!!Αντικειμενο τεραστιο!!Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ,στις πολλαπλες επαφες που ειχαμε απο τοτε που στο δολοφονικο του μυαλο εχει πακτωθει η ιδεα να γινη Δημαρχος,μου τονιζε οτι σε προυπολογισμο σε βαθος τετραετιας εφτανε τα 80 εκατομμυρια ευρω!!!(μανια μ`αυτο το νουμερο!τοσα (σε δραχμες )μου ειχε παρει και το 2000 οταν με εκβιασε σε συνεργια με τον Καλουση για να μην με προφυλακισει ο Καλουσης)
Επειδη λοιπον με ειχε ξανααπειλησει το 2005,οταν πρωτοεσκασε η εμπλοκη του γραφειου του αλλα και του ιδιου στο ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ,να μην αποκαλυψω την αληθεια(για τον εκβιασμο που προανεφερα ),και εγω ο φουκαρας τρομαξα, λουφαξα και δεν αποκαλυψα τιποτα,ηταν βεβαιος οτι με ελεγχει πληρως με μοχλο τον απεριγραπτο φοβο που μου ειχε προκαλεσει η φοβερη επικληση (απ`το στομα του και με γουρλωμενα τα ματια του) της απεχθους αυτης δολοφονικης ενεργειας!Και οντως αυτο ισχυε(ο τρομος),μεχρι που καταλαβα οτι ο διεστραμμενος ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ειχε ετοιμασει την κηδεια μου με την συνδρομη του διεφθαρμενου-εκβιαστη ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΦΕΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και τους συν αυτω!
Τοτε στις 26 φεβρουαριου,οταν ο αλητης-εκβιαστης Προεδρος ανεκοινωνε ΟΜΟΦΩΝΗ αποφαση εξοντωσης μου,με την βοηθεια του ΘΕΟΥ προφανως, εκανα αυτα που ΟΛΟ το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ γνωριζει και πηρα προσωρινη παραταση για την ζωη μου!
Συνεπως ειναι προφανες οτι η αποφαση της εξοντωσης μου ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ συνδεδεμενη 1)με τον σχεδιασμο του δολοφονου να τεθη οριστικα στο αρχειο της Ιστοριας η κατ`εντολην του δολοφονικη αποπειρα κατα ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ!!
2)Με την αποκτηση του Δημαρχειακου αξιωματος!!(80 εκ.ευρω κατα ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ)
Τι αλλα κινητρα θελετε νοημονες Ελληνες?

Κατοπιν των ανωτερω πιστευω οτι αντιλαμβανεται και ο πιο αφελης τον σχεδιασμο της εγκληματικης οργανωσης που αποτελουν 1)Ο Εγκεφαλος ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ 2)Ο Προεδρος Εφετων ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ 3)Ο Εφετης Αθανασιος Μουστακας 4)Η Εφετης Σοφια Μιχαλοπουου 5)Ο ενας απ`τους δικηγορους του Κωστας Νταλτας,ο συνδεσας τον ΠΕΤΡΟ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ με τον ΓΕΩΡΓΙΟ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ.
ΔΙΟΤΙ ο πρωτος εξαγορασε τουλαχιστον 1 εξ`αυτων ΟΧΙ μονον για να πετυχη την αθωωση του και των 2 συνεργατων του,αλλα και για να καταδικαση σε θανατο ΑΘΩΩΟ!!

ΔΙΟΤΙ η αποφαση ηταν ΟΜΟΦΩΝΗ!
ΟΙ 3 Εφετες εν γνωσει τους οτι ημουν αθωος
,καθ`οτι απο κανενα στοιχειο δεν προεκυπτε συνδεση μου με την επιληψιμη καταθεση των 7 εκατομμυριων στον λογ/μο του Καλουση με κατεδικασαν με ποινη τουλαχιστον για ΦΟΝΟ πρωτου βαθμου!!
Μεχρι τωρα ολοι αυτοι κερδιζουν, και εγω λυωνω μερα με την ημερα!
Εγω ομως πιστευω στον ΘΕΟ γιατι μονο αυτο μουχει απομεινει!

Πιστευω επισης και στην ακεραιοτητα,τις ικανοτητες και την οξυδερκεια του Σεβαστου ΚΥΡΙΟΥ ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ,που εχει αναλαβη να διερευνηση τις πολλαπλες αναφορες μου,που βριθουν στοχειων και επιχειρηματων!!
Ευχομαι ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ, Ο προστατης μου να τον φωτιση και να ανακαλυψη την αληθεια!
Η αληθεια ποτε δεν θαβεται!!Βρισκεται και κυριαρχει!!!
Ευχαριστω τους δικηγορους μου Γιαγκο Λαμπιρη και Δημητρη Μπαμπαρη που αφιλοκερδως στηριζουν την προσπαθεια μου να αποδειξω τα αυταποδεικτα,συμμεριζονται τις ανυσηχιες και τις απιθανες αγωνιες μου,και τους εντελω να φυλαξουν την διαθηκη μου γιατι συντομα θα την ανοιξουν!
Ευχαριστω τους δικηγορους μου,στην δικη παρωδια ,Δημητρη Ιωαννιδη και Πετρο Πανταζη,για τον ανισο αγωνα που εδωσαν απεναντι σε στημενη εδρα!
Εκτιμω την σταση του αλλου δικηγορου του ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ,δικηγορου Πειραιως Γιαννη Ηρειωτη,τον οποιον θεωρω ΚΥΡΙΟ και αξιοπρεπη,γιατι απ`την ματια που μου ερριξε λιγο πριν με στειλει ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και η παρεα του στον θανατο καταλαβα πως επρεπε να ενεργησω μεσα στην αιθουσα!!!(κατι ηξερε...)
ΘΕΕ ΜΟΥ βοηθα με!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου