Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ

Αγαπητοι Δημητρη και Γιαγκο,

Σας γραφω απο την σπηλια μου,απομονωμενος και σε απογνωση.Εσεις γνωριζετε καλα οτι κρυβομαι οχι απο ανανδρια,αλλα γιατι εξω παραμονευουν οι φονιαδες μου!Η συμμορια των λευκων περιλαιμιων που εχει ως στοχο την ηθικη αλλα περισσοτερο την οργανικη μου εξοντωση.Το συμβολαιο του θανατου μου εχει υπογραφει εδω και πολυ καιρο απο τον ευεργετημενο απο μενα Πετρο Μαντουβαλο.Η εντολη για την δολοφονια μου δοθηκε οταν καταλαβαν οτι ξερω πολλα και οτι με αυτα μπορω να αλλαξω τα παντα,την ηθικη ταξη των πραγματων ,το νομικο συστημα,ολο το ταγμα του λευκου περιλαιμιου.
Ακομα και εσεις που αγωνιζεστε για την δικαιωση μου δεν γνωριζετε,δεν μπορειτε να καταλαβετε τους κινδυνους που διατρεχω.Ολοι αυτοι εχουν στην διαθεση τους υπερ-συγχρονη τεχνολογια ,πληρωμενους hackers,πουλημενα sites στο διαδυκτιο.Μπορουν να γνωριζουν τα παντα την καθε στιγμη.
Προσεχω,ειμαι σε εγρηγορση!Αποφευγω να πω δυνατα την σκεψη μου γιατι καταγραφουν τα παντα.Ειμαι ενημερος για τα μηνυματα που μου στελνουν μεσα απο τηλεορασεις και το διαδυκτιο.Δεν εχω εμπιστοσυνη σε κανενα ,πολεμω μονος μου να αλλαξω τα παντα.Η αδικια που εγινε σε μενα θα μπορουσε να γινει σε οποιον απειλουσε την σαπισμενη δυναμη του ταγματος.Ολοι αυτοι οι αδικημενοι μπορουμε να αντισταθουμε και να δικαιωθουμε.
Δημητρη και Γιαγκο λερωσαν το ονομα μου,αμαυρωσαν το ποινικο μου μητρωο ,εμεινε ομως αθικτη η πιστη μου στον Θεο και το ηθικο και θρησκευτικο μου μητρωο.Καθε στιγμη,καθε λεπτο ο Θεος μου δειχνει την δυναμη του και την υποστηριξη του.Καθε μερα προσευχομαι να μου δινει δυναμη να αντεξω αυτη την αδικια ,να αποδειξω την συνομωσια εναντιον μου,να φυλαξει τα παιδια μου,την Αγγελικη και τον Αργυρη μου ,γιατι αυτα θα ειναι τα επομενα θυματα.Θελουν να εξολοθρευσουν το αιμα μου,την δυναμη μου,το μυαλο μου,την προσπαθεια μου να αποδειξω την σκευωρια τους.Ως αλλοι κυνηγοι κεφαλων με εχουν επικηρυξει φοβουμενοι οτι η παρουσια μου αποδεικνυει τα εγκληματα τους.
Το ταγμα του λευκου περιλαιμιου εχει εξαπλωθει και διαθετει βαθιες ριζες που ειναι δυσκολο να βγουν στην επιφανεια.Θα ειχα αυτοκτονησει εδω και πολυ καιρο γιατι μπροστα μου βλεπω παντου αδιεξοδο και κλειστες πορτες,δικαστες που εξαγοραζονται και πουλανε στο παζαρι της αναγνωρισης και του χρηματισμου την συνειδηση τους.Μεσα στα πολυτελη σπιτια τους φυλακιζουν την βρωμικη κριση τους αδιαφορωντας γι αυτους που καταστρεφουν.Το μονο που με κραταει ζωντανο ειναι η πιστη μου στο Θεο ,η προσευχη και τα σημαδια δυναμης που μου στελνει καθημερινα και με ενθαρρυνουν να συνεχισω.Μεσα στην μοναξια μου μιλω μαζι του και αυτος μου συμπαραστεκεται,με φροντιζει και στεργει να με προφυλαξει.Η προσευχη μου δυναμη,σπαθι που θα διαλυσει το παραπετασμα της βρωμιας.
Θελω να γνωριζετε οτι αν μια μερα βρεθω νεκρος κατω απο περιεργες συνθηκες(κι εχουν τον τροπο τους για κατι τετοιο),εσεις πια θα εχετε την ευθυνη να μην αφησετε το ονομα και την υποληψη μου να σερνονται στην λασπη,εσεις θα πρεπει να προστατευσετε τα παιδια μου,εσεις θα πρεπει να καθαρισετε την κοπρο του Αυγεια.Οι πεντακαθαροι και ατσαλακωτοι δικαστες και δικηγοροι αυτοι που τωρα θελουν να διοικησουν και την πολη μου,ως αλλοι εραστες της διαφανειας και της τιμιοτητας,εξαγορασαν τις ποινες τους με τον δικο μου θανατο και ζητουν απεγνωσμενα να αποκτησουν την ασυλια του τοπικου αρχοντα ωστε να μπορεσουν μεσα απο την φεουδαρχικη λογικη τους να σκεπασουν τις βρωμιες τους και να συνεχισουν την πειρατικη ληστρικη λογικη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου