Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ???

Ειλικρινα αμφιβαλλω!!
Οχι γιατι με εγκατελειψε στην απολυτη δυστυχια!
Οχι γιατι καθημερινα με ωθει να πεσω στον καιαδα κυριολεκτικα!Γιατι κοντα στην σπηλια που ζω υπαρχει ακριβως ενας!
Απλα δεν καταλαβαινω οι απειρες προσευχες,νηστειες,Θειες κοινωνιες,μετανοιες,αγαθοεργιες και αλλες εκδηλωσεις ειλικρινους λατρειας μου προς ΑΥΤΟΝ τι νοημα ειχαν!
Αντι τα τελευταια 10 χρονια να επιδιδομαι αθορυβα σε ακρως θεαρεστο εργο,να βοηθω 50 απορους και 2 Μοναστηρια,γιατι να μην ειχα ενταχθει και εγω στο σαπιο συστημα??
Γιατι να μην εξα(πατω) ανθρωπους οπως ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ-ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ Υποψηφιος Δημαρχος Πειραια ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ??
Γιατι να μην συστησω ομαδα και εγκληματικη οργανωση οπως ο απατεωνας ΙΑΚΩΒΟΣ ΓΙΟΣΑΚΗΣ??
μαζι με ``ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΥΣ`` Δικαστες τυπου ΓΙΩΡΓΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και να εκβιαζω υποδικους??
Σημειωτεον οτι ο πρωτος ο ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ(αποπειρα του 2001 κατα ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ) κυκλοφορει στον Πειραια και μαζευει εκατομμυρια ευρω αντιπαρεχοντας μελλουσες θεσεις κλειδια στον ΔΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ σε αφελεις Πειραιωτομανιατες!!
Ο δευτερος, ο σατανοπαπας κυκλοφορει με μια mercedes ΖΜΜ 4429,και μια bmw 750i,και κομπαζοντας οτι εχει 60 ΕΦΕΤΕΣ(και των 2 φυλων) στο payroll(στο σικαγο το εμαθε αυτο?)εξακολουθει και τωρα μεσα στον ορυμαγδο του ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ,και λιγο μετα την απολογια του ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ να ``στηνει`` δικες!!
Για την δικη του υποθεση δεν το συζηταμε!!Μου εχει ΕΥΗΧΑ τονισει(και τα εχω ΤΕΛΕΙΑ αποτυπωσει..στην ``μνημη`` μου) οτι η Προεδρος κα Κακκαβα αλλα ΙΔΙΩΣ η εκ δεξιων της κα Αλεβιζοπουλου ειναι ΚΟΛΛΗΤΕΣ του!!!
Και εγω ο φουκαρας το μονο διλημμα που εχω ειναι αν θα πεσω στο κενο με φοβο να μην πεθανω ΑΜΕΣΑ,η αν θα κρεμαστω!!
ΘΕΕ ΜΟΥ βοηθα με να επιλεξω σωστα!!
Αφου τελικα μονο εκει ΙΣΩΣ με σκεφτεις!!!!
ΒΟΗΘΑ ΘΕΕ ΜΟΥ οσους σε χρειαζονται,ειδικωτερα αρρωστους και φυλακισμενους,γιατι οι ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΙ,οι ΓΙΟΣΑΚΗΔΕΣ,και οι ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ εχουν πουλησει την ψυχη τους στον Διαολο,που τον επικαλουνται και εκ του αποτελεσματος ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑ συνεχως και αδιαλλειπτως!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου