Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΙ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΗΒΕΙΟΣ(εγω)!!!

Στην σπηλιά μου,μόνος και έρημος όλη μέρα το μόνο που με σώζει είναι η Πίστη μου στον ΘΕΟ, και η ελπίδα μου οτι επί τελους θα λάμψη η Αλήθεια και η Δικαιοσύνη στην δική μου τραγωδία-αδικία-κακοδικία.Σκεφτόμουν λοιπόν τι θα είχε γίνει αν οι ρόλοι σ`αυτήν την υπόθεση ήταν αντίστροφοι!Φανταστείτε λοιπόν να ειχαν συμβεί τα εξής ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ>>
Ο δολοφόνος Πετροε Μαντουβαλος,ήταν τίμιος άνθρωποςς,Χριστιανός(και οχι σκευωρος,ρραδιούργος,συνωμότης και κακούργος),και πήγαινε να δικαστη straight!(στα ίσα!) Βέβαια αν ήταν έτσι δεν θα σκυλιαζε να αποφυγη την πρώτη σύνθεση που επρόκειτο να μας δικάσει υπο την Εφετη κα ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ(αν θυμάμαι καλά).Τότε νομίζω αρχές 2008 η 2009,μόλις ανακοινώθηκε αυτη η σύνθεση ,με Προεδρο την Κα ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ,και εισαγγελέα την Κα Ελένη Σωτηροπούλου,με κάλεσε πανικόβλητος μου έσκασε ενα παραμύθι ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΤΙΚΟ για την Κα Προεδρο(ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ),και απαίτησε(ο δικτάτωρ!) να ζητηση η δική μου πλευρά αναβολή για να μην ``καρφωθει,, οπως μου ειπε.Το παραμύθι κατα της Κας Προέδρου αφορούσε δήθεν σε κατι παλιές εμπλοκές τους από τότε που η Κα Πρόεδρος υπηρετούσε στον Πειραιά(αν θυμάμαι καλα).Φυσικά αρνήθηκα(με την ψυχή στο στόμα),οπότε αναγκαστικά ``εφηύρε,,λόγον αναβολής ``δήθεν,,κώλυμα του δικηγόρου του(τελείως πλαστό και κατασκευασμένο!)
Υποτεθεισθω λοιπόν οτι πηγαίναμε ΣΤΑ ΙΣΑ,(τώρα με Ευσταθίου Πρόεδρο,και Μουστάκα/Μιχαλοπούλου πλάι του ΤΙ ΙΣΑ και πράσινα άλογα),αλλά έτσι για να συνεχιστή το παραμύθι,αυτός δεν έβρισκε επαφέςκαι δεν πλήρωνε,αντιθέτως εγώ ενεδιδα στον εκβιασμό των ΓΙΟΣΑΚΗ-ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,πλήρωνα τα 60.000,και τελικά εγώ έβγαινα αθώος,και αυτός καταδικαζόταν ΟΧΙ 15 χρόνια όπως εγώ,αλλα 15 μήνες!!Φανταστείτε τι θα χε γίνει τώρα!!Εμένα θα με κυνηγούσαν να με κρεμάσουν απ`το τσιγκέλι ΟΛΑ τα Μ.Μ.Ε,θα με είχε από πίσω ΟΛΗ η Ασφάλεια μέχρι την επικύρωση(θα εθεωρείτο βέβαιη) της αναίρεσης από το Ποινικό τμήμα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ,τα παιδιά μου θα είχαν κρυφτεί στα Ιμαλάια,θα είχαν κυκλοφορήσει 500 σενάρια για την ``σχέση,,
του επιχειρηματία με τον Δικαστή,θα είχαν βγη και τίποτα φωτομοντάζ με τον ``εντιμότατο,,και μένα στο σκάφος μου και πολλά άλλα που θα πούλαγαν πολύ!
Απ` την άλλη ο Έντιμος πολιτικός Πετρος Μαντουβαλος, θα θριαμβολογουσε που έλαμψε η αλήθεια σαν την καράφλα του,θα έστηνε επι τόπου(Μέγας Λαοπλάνος-Δημαγωγός) ενα μπαράζ δακρυβρεκτων στημένων πάνελ και συνεντεύξεων του στυλ Η Αλήθεια πάντα λάμπει,απέναντι στα έκνομα υπόγεια επιχειρηματικά συμφέροντα που πήγαν να ``στήσουν,, το παιδι του Λαου,και θα κέρδιζε ΣΙΓΟΥΡΑ την Δημαρχία ο Αρχιβλαξ!!Εννοειται οτι ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΙΝΗ!!!Τέλος το παραμύθι!
Τώρα,10 μέρες μετα την αναίρεση ο δολοφόνος ακάθεκτος συνεχίζει να αντιπαρεχη ελπίδες και όνειρα εισπράττοντας εκατομμύρια,σαν να μην συνέβη τίποτα,σαν να άσκησε την αναίρεση ο Ειρηνοδίκης στο χωριό του,και όχι μόνο αυτό αλλά αφήνει τεχνηέντως και υπαινιγμούς οτι εχει ``καθαρισει,, την υπόθεση στις 12 Οκτωβρίου,και από την άλλη εγώ ο φουκαράς λιώνω μέρα με την μέρα,παρακαλώντας τον ΘΕΟ να μου δίνη Υγεία μόνο,για να συνεχίσω(ΕΩΣ ΠΟΤΕ?)τον ΓΟΛΓΟΘΑ ΜΟΥ!ΚΑΙ φυσικα με 15 χρονια στην πλατη ΑΚΟΜΑ.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου