Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

THE MASK-ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ!!!

Έχω ξαναθιξει σε παλιότερη ανάρτηση μου ότι η απόλαυση,η μάλλον ηδονή που αισθάνονται οι απατεώνες,οι αριβίστες και οι ψυχό είναι ευθέως ανάλογη της απόστασης(διαφοράς) μεταξύ του πραγματικού τους εαυτού(εσώψυχα),και του προσωπείου που εμφανίζουν προς τα έξω.Όσο μεγαλύτερη είναι αυτή η διαφορά τόσο πιο επιτυχημένοι θεωρούνται.Στην περίπτωση του δολοφόνου μιλάμε για Πρωταθλητή.Έτη φωτός απέχουν τα εσώψυχα του από αυτό που φαίνεται και βλέπετε εσείς.Αν αυτό που συνειρμικά σας έρχεται στο μυαλό είναι θετική εικόνα,φανταστείτε οτι η αλήθεια είναι το ακριβώς αντίθετο!Και γιατί να με πιστέψετε θα μου πείτε.Τι είμαι εγώ?.Ένα κατατρεγμενο σκουλήκι....Την άποψη του Κου Εισαγγελέως του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ που, δια της αναιρέσεως που άσκησε, τον θεωρεί ύποπτο για 4 κακουργήματα,ούτε αυτήν εμπιστεύεστε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου