Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ κατα ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!

Τα ενδεχόμενα κέρδη μου αν υπάρξουν θα διατεθούν στις 10~100,(ανάλογα με το ύψος των κερδών) αποδεδειγμένα πιο φτωχές οικογένειες της Ενορίας μου και των 3 γειτονικών ενοριών,με γνώμονα επίσημα στοιχεία που θα πάρω από τις Ενορίες αυτές.
Υ/Γ.Παρ`οτι εξ`αιτίας της σκευωρίας που μουστησε ο δολοφόνος καταστράφηκα φυσικά-ψυχολογικά και οικονομικά,εν τούτοις στην εξορία μου ανακάλυψα ότι άλλες είναι οι ΑΞΙΕΣ στην ζωή,και το χρήμα μόνο η παγίδα για να είμαστε μόνιμα όμηροι του συστήματος.Εξ άλλου τι να το κάνω εγω το χρήμα αφού γρήγορα ο δολοφόνος θα με στείλει στον τάφο?
Γιατί εννοείται ότι για να πάρω εγώ το χρήμα,αυτός θα εχη χάσει το χρίσμα!Και με θεωρεί υπεύθυνο γι`αυτό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου