Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!!!

Ο απατεώνας-δολοφόνος Πετρος Μαντουβαλος,προσπαθεί μανιωδώς μέσω διαφόρων blogs που εξακολουθούν να τον στηρίζουν έστω και υποτονικά,να περάσει το μήνυμα της ``μεθοδευμένης,, απο την Ν.Δ αναίρεσης της κατάπτυστης απόφασης που τον ``αθώωσε,, πριν από 6 μήνες.Κάποιοι που το παίζουν(επίτηδες)άσχετοι αφήνουν υπαινιγμούς για το δήθεν ύποπτο..timing που ανακοινώθηκε η αναίρεση.Αγνοούν πιθανότατα οτι ο ``εντιμότατος,, Πρόεδρος Εφετών Γεώργιος Ευσταθίου ``μαγείρευε,,την αποφαση στα Γιάννενα επί ΑΚΡΙΒΩΣ 5 μήνες!!!Την έφερε στην Αθήνα επιτηδες! τέλη Ιουλίου,όταν το σύνολο σχεδόν του δυναμικού του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ,έλειπε διακοπές η επρόκειτο να αναχωρήσει.Η προθεσμία άσκησης της αναίρεσης έληγε τυπικά 22 Σεπτεμβρίου.Η δικη μου πλευρά όμως(εγώ και οι 2 δικηγόροι μου),άρχισε να ανησυχη διότι μπαίνοντας ο Σεπτέμβριος είχαν ήδη παρέλθει περίπου 40 μέρες.Για τέτοια εκτρωματική απόφαση,που παρακαλώ τους πονηρούς ``αμφισβητίες,, να μελετήσουν με προσοχή,οι 40 μέρες ήταν ήδη πολλές,και γι`αυτό οι 2 δικηγόροι μου με δελτίο τύπου στα Μ.Μ.Ε,παραπονέθηκαν για την καθυστέρηση.Στο σημείο τούτο παραπέμπω τους νοημονες bloggers σε πολύ θορυβώδη ανάρτηση μου στις 19 Ιουλίου φέτος,4 μέρες πριν φερη την ``Αντισολομώντειο απόφαση,, του ο ``εντιμότατος,,όπου άφηνα σαφείς υπαινιγμούς οτι την καθυστερεί σκόπιμα!
Ίσως λοιπόν το ταπεινό blog μου έπαιξε ρόλο στο να επισπεύσει την καθαρογραφη και παράδοση της.
Για να δώσω μια μικρη περίληψη του ιστορικού ,σας εξηγώ ότι στην δεκάμηνη δίκη παρωδία ο βοηθός/συνεργάτης του Πετρου ΜαντουβαλουΧρήστος χατζηπαναγιωτου κατέθεσε 15 φορές οτι τα 7 εκατομμύρια που κατέθεσε ο ίδιος στον λογ/μο του Δικαστή Καλούση,τα κατέθεσε κατόπιν εντολής Πετρου Μαντουβαλου αποκλείοντας(προς τιμήν του)την νοσηρή εκδοχή που του είχε επιβάλει ο δολοπλόκος-δολοφόνος Πετρος Μαντουβαλος κατά την 1η του απολογία ενώπιον των ειδικών Εφετών ανακριτών.Δηλαδή την απατηλη ψευδη εκδοχή μιας φουκαριαρας πεθαμενης δικηγόρου που από την θεση της(Νεκροταφειο),δεν θα μπορούσε ασφαλώς να καταθεση! Μάλιστα (πάλι προς τιμήν του)παρ`ότι ο ``εντιμότατος,, Πρόεδρος και οι 2 δικηγόροι του Πετρου Μαντουβαλου τον οδηγούσαν επίμονα προς την εκδοχή της φουκαριαρας της νεκρής η οποία σημειωτέον τα τελευταία χρόνια της ζωής της ήταν φυτό,και ο ίδιος ο Μ.αντουβαλος την είχε θέσει υπό κηδεμονία,εισπράττοντας ο ίδιος και την πενιχρή σύνταξη της(ανακαλύψεις του έγκριτου δημοσιογράφου Στέλιου Βορινα),αντέδρασε έντονα βλέποντας οτι ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ προσέβαλε μνήμην τεθνεωτος!
Επισης ο Χατζηπαναγιωτου παρεδεχθη οτι ο ιδιος τα κατεθεσε,ο ιδιος υπεγραψε το καταθετηριο,ο ιδιος εβαλε το τηλεφωνο του σπιτιου και του γραφειου του σ`αυτο.ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗΝ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!!!
ΠΑΡ`ΑΥΤΑ ο ``εντιμότατος,, στην απόφαση που ο δολοφόνος Πετρος Μαντουβαλος(το απίθανο αυτό θρασίμι)χρησιμοποιεί σαν ΣΗΜΑΙΑ τώρα,αναφέρει οτι ΕΓΩ που ήμουν κρατούμενος τα κατέθεσα,Η τα έστειλα στην Βέλη να του τα δωση,Η έστειλα δικο μου άνθρωπο να τα καταθέσει ΣΑΝ Χατζηπαναγιωτου.Αυτά γράφει η κατάπτυστη-εκτρωματική απόφαση,πληρωμένη από τον δολοφόνο 1.500.000 ευρω!!
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΙΡΟΥΣΕ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ????
Επειδή πραγματικά ισχύει ο λόγος μου(οχι σαν κάτι ``διάτρητους,,),παρακαλώ οιονδήποτε έγκριτο ποινικολόγο να την μελετήσει και εάν βρεθεί ΕΝΑΣ σώφρων που θα συμφωνηση με τον ``εντιμότατο,,Πρόεδρο,έρχομαι και αυτοπυρπολούμαι μπροστά στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ live on camera!Θα αποζημιωθεί στο ακέραιον για τον χρόνο του άμεσα!και θέλω γραπτό το πόρισμα του.Έτσι για να έχω δεκαδες δικηγόρους που θα γίνουν μάρτυρες της μεγαλύτερης κακοδικίας στην ιστορία της Ελληνικής Δικαιοσύνης!!Ακόμα μπορώ να αντέξω το οικονομικό κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Υ/Γ.Το περι αυτοπυρπόλησης μου δεν είναι αστείο.Ούτως η άλλως η ζωη μου δεν κάνει τίποτα έτσι όπως με κατάντησε ο δολοφόνος.Με θεωρεί υπεύθυνο για την αναίρεση,το είπε το πρωί στο flash και στο telecity,και θα μου την αφαιρέσει οπωσδήποτε. ΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΩ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου