Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

P.M.M.C=ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ MAFIA CLUB!!!

Θα με θεωρούν ασφαλώς πολλοί,εμπαθή και ευφάνταστο,παρομοιάζοντας τον δολοφονο Πετρο Μαντουβαλο με Μαφια!Προφανώς όλοι αυτοί δεν τον γνωρίζουν από κοντά.Εγώ πέρασα χιλιάδες ώρες από την άτυχη ζωή μου με τον δολοφόνο.Σημερα λοιπόν θα παραθεσω μερικές από τις εγκληματικές ιδέες που μου είχε εκμυστηρευτεί γιατί πάντα υπολόγιζε την γνώμη μου! Από το 2005 που για πρώτη φορά με απείλησε να μην πω την αλήθεια σχετικά με τις στενές επαφές 3ου τύπου(σε βαθμό συνεταιρισμού και συναλλαγής) που είχε με τον ``δικαστή με την μεζούρα,, Ευάγγελο Καλουση,μέχρι στις 25 Φεβρουαρίου φέτος μέσα στο s.p.a του DIVANI PALACE στο Καβουρι που με ξανααπειλησε για να μην εξαιρεσω την σύνθεση του Γ Τριμελούς Κακουργημάτων (ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ-ΜΟΥΣΤΑΚΑ -ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ),είχα ανακαλύψει την σκοτεινή του πλευρά πάμπολλες φορες!
Κατ`αρχάς ήθελε να ``αποδημήσει,, εις Κύριον τον Γιώργο Αλφαντακη,βασικό μάρτυρα κατηγορίας μας στην δίκη για το παραδικαστικο!Ηταν έτοιμος οπως μου τόνισε να δωση αυτό το συμβόλαιο θανάτου στην δική του ομάδα(επι λεξει)!Επειδή λοιπόν αυτό μου τοχε αναφέρει μετά την απειλή του κατά της ζωής μου,αλλά χρησιμοποιώντας κατά την διατύπωση αυτής της ιδέας του ακριβώς το ίδιο κλισέ εκφράσεων και επιχειρημάτων που εκτοξευσε και εναντίον μου όταν αναφέρθηκε στην δολοφονική απόπειρα κατά Βασίλη Μιχαλολιακου,συμπεραίνω οτι θα έδινε το συμβόλαιο θανάτου κατά του Γιώργου Αλφαντακη στους ίδιους δολοφόνους που είχε παραγγείλει και τον θάνατο του Μιχαλολιακου!
Η αντίδραση μου βέβαια ήταν έντονη,γιατί ανεξάρτητα απο την εχθρικοτητα με την οποίαν είχε ενεργήσει εναντίον μου ο Γιώργος Αλφαντακης(για προσωπικη πικα εναντιον μου)ποτέ δεν έπαψα να τον έχω μέσα στην καρδιά μου,απόδειξη δε τούτου αποτελεί το ότι τον Ιούνιο του 2009,και κατά την διάρκεια της δίκης παρωδίας για το παραδικαστικο με τον Μ..........,καθ`ην στιγμήν εξεταζόταν ως μάρτυς κατηγορίας μου,πετάχτηκα και προς εκπληξιν ολων των παρισταμένων και 50 δημοσιογράφων είπα οτι τον θεωρώ τον καλύτερο Έλληνα ποινικολόγο όλων των εποχών!!Και αυτό είναι γραμμένο στα πρακτικά!Για να μαθη σήμερα λοιπόν ο Γιώργος Αλφαντακης πως την γλύτωσε το 2006,και σήμερα ζει και βασιλεύει!!Σε μενα χρωσταει την ζωη του!!!
Δεύτερον θεωρούσε οτι θα του χάλαγε την ``σούπα,, όπως χαρακτηριστικά μου είπε ο Χρήστος Χατζηπαναγιωτου.Τον φοβόταν και δεν του χε εμπιστοσύνη για το τι τελικά θα καταθέσει στην δικη.Επίσης μου άφησε να εννοηθεί οτι τον εκβίαζε ο Χατζηπαναγιωτου. Δηλ αν κατάλαβα καλα ο Χατζηπαναγιωτου (παντα κατα Πετρο Μαντουβαλο )του ζητούσε λεφτά για να καταθέσει ``συννεφιασμενα,,(οπως ακριβώς μου ειπε) σχετικά με το από ποιον τελικά πήρε την εντολή να καταθέσει τα 7 εκατομμύρια στον ΚΑΛΟΥΣΗ!Δηλ α)απ`την Δελη η β)απ`ευθειας απ`τον Μαντουβαλο η γ)``δεν ενθυμούμαι....πέρασαν 9 χρονια κ.λπ.Ευρισκετο λοιπόν την εποχή που μου τα λεγε σε δίλημμα αν θα πρεπε να ``στείλει,, τον Χατζηπαναγιωτου στα ``θυμαρακια,, η να τον χρηματίσει και να τελειωση εκει το θεμα.
Τρίτον.Θεωρούσε εμπόδιο τον Εισαγγελέα της έδρας Σπύρο Μουζακιτη!Για τον Μουζακιτη μου είπε οτι είχε ψάξει και είχε βρει οτι η γυναίκα του ειναι συμβ/φος και θα φρόντιζε να έστελνε εκεί φιλους του μεγαλοεπιχειρηματίες να κάνουν συμβόλαια μεταβιβάσεως ακινήτων μεγάλης αξίας ώστε έμμεσα να τον έχει στο χερι.Και φυσικα εχω να αναφερω δεκαδες αλλα περιστατικα ενδεικτικα του mafia d.n.a που εχει!
Αυτες ειναι οι μέθοδοι που μετέρχεται ο εγκληματίας,έτσι έχει πορευτεί μέχρι τώρα,και κάποτε κάποιος πρέπει να βγάλει αυτο το black mamba απ`την τρυπα του.Αν αυτές δεν ειναι μέθοδοι Μαφίας,δεν υπάρχει Μαφία,παρα μόνον η Μαρία με τα κίτρινα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου