Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

O ΦΑΣΟΥΛΑΣ ``ΕΔΩΣΕ,, ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ!!

Σε ανάρτηση μου τον Μάιο ειχα προφητικά γράψει για τον Μr Big Shot!Ο άνθρωπος αυτός είναι αξιολογωτατος επιχειρηματίας με μετρητό που θα ζήλευε ακόμη και η Τράπεζα Πειραιώς.
Το να θελη να κανη development στα 33 στρέμματα του δεν είναι κακό!Και τα περί τσιμεντοποιησεως αυτού του υπερυποβαθμισμενου οικοδομικου τετραγώνου ειναι αφελή,ανερμάτιστα επιχειρήματα.Αν εκεί γινει MALL θα ανεβάσει τον Πειραιά.Το μόνο λάθος που του καταλογίζω του εκλεκτού συναδέλφου μου(Πολ. Μηχ/κος Ε.Μ.Π),είναι που εμπιστεύτηκε το αρχιλαμογιο Πετρο Μαντουβαλο.να του κλειση την δουλειά,και ``ανοίχτηκε,, στον δολοφόνο περισσότερο απ`ότι έπρεπε,ταξιδεύοντας μαζί του στο PORTO και Maimi,με αντικείμενο Τραπεζικές συναλλαγές και ξεκούραση(business and pleasure).(Παντα κατα Πετρο Μαντουβαλο ολα αυτα!).Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον δολοφόνο που ήρθε και με βρήκε να βοηθήσω και γω ``πείθοντας,, προσωπικούς μου φίλους Δημοτικούς Συμβούλους για να περαση επι Αγραπιδη νύχτα το μεγάλο αυτό project,λεγοντας μου οτι έχει βαλιτσα luis vuitton με 500 εκατ/ρια να μοιράσει!
Και βέβαια όλα αυτά είναι ευήχως αποτυπωμένα στην ``μνήμη,, μου για να μην ξεχνιόμαστε..
Υ/Γ.Μήπως απαξιωθηκε αδικα ο Φασουλας?Μήπως τον σαμποταριζε όλο αυτόν τον καιρό εκ των έσω το black mamba Πετρο Μαντουβαλο και το κονκλάβιο των αργόσχολων της Πλατείας?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου