Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΔΊΛΗΜΜΑ ΖΩΗΣ!!!

Ακομα περιμένω το πόρισμα της ενδελεχούς έρευνας που ελπίζω να εχη ολοκληρώσει ο εξαίρετος Αντιεισαγγελέας του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Κος Ρ.Π.Αυτό που διακαώς επιθυμώ να ΒΓΗ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ,ειναι οτι ΟΝΤΩΣ μπροστά μου ο κίναιδος απατεώνας Ιάκωβος Γιοσακης συνομιλούσε με τον εντιμότατο Πρόεδρο Εφετών Ιωαννίνων(τωρα) Γεώργιο Ευσταθίου ακριβώς τις χρονικές στιγμές που δια των υπομνημάτων μου έχω υποδείξει!Όχι τίποτα άλλο,αλλά γιατί από τότε που ανέκυψε το θέμα,μ`έχουν περάσει για αφελή(για να μην χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση) η για τρελλο,χρεώνοντας την αντίληψη μου και το IQ μου,ότι πιάστηκα κορόιδο απ`τον σατανοπαπα!
Είμαι βέβαιος οτι ήταν η φωνή του Ευσταθίου αυτή που με έβαζε και άκουγα με ανοιχτή ακρόαση ο Γιοσακης,γιατί κατά την διάρκεια των μεταξύ Γιοσακη(6977347311)-Ευσταθίου(6944364680) κλήσεων που διαρκούσαν απο 5 εως 7 λεπτα,καλούσα και εγώ(με τροπο)και με απόκρυψη τον Ευσταθίου και ήταν κατειλημμένο.
Είμαι βέβαιος οτι ΑΝ έχουν ανοιχτεί οι κλήσεις των κινητών των ανωτέρω επιβεβαιώνονται οι καταγγελίες μου
Ειμαι βέβαιος ότι στις 19/20 Νοεμβρίου 2000,πήρε ΜΠΡΟΣΤΑ μου ο Πετρος Μαντουβαλος τον ΚΑΛΟΥΣΗ,και άκουσα(κολλημένο το κινητό στο αυτί μου),την απαίσια φωνή του δεύτερου να με διαταζη να συμμορφωθω στον εκβιασμό του πρώτου!
Το κακο ειναι οτι στον πρόσφατο εκβιασμό μου απο Γιοσακη-ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,δεν ενέδωσα,δεν τους έδωσα τις 60.000 ευρώ που ζητούσαν,και να τώρα τα αποτελέσματα! 15 χρόνια ΑΝΕΥ αναστολής μουριξε ο εκβιαστής!!
ΑΡΑ ποιο θα πρεπε να είναι το ηθικό δίδαγμα της ταλαιπωρίας μου?Οι εκβιαζομενοι να ενδίδουν `η οχι???
Υ/Γ.Το κάθαρμα λοιπόν Ιάκωβος Γιοσακης παει να την ``βγάλει στο ντούκου,,,έτσι απλά ,τώρα που αναμένεται η ετυμηγορία για τις δικές του πομπές!
Θεωρώ ότι πρέπει να τιμωρηθη παραδειγματικά,να ``φαη,, κι`αυτος τα 15 χρόνια ΑΝΕΥ, που ``άκουσα,, και εγώ απ`το συναιτερακι του, για να δη πως είναι η Ζωή όταν καταδικάζεσαι σε θάνατο!Η ζωη εν ταφω δηλαδη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου