Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ Πετρο Μαντουβαλο,επονται τα τσιρακια!!!

Όλους αυτούς τους 5,5 μήνες προσπάθησα με τα πενιχρά μου μέσα να αναδείξω την απάνθρωπη τρομακτική αδικία σε βάρος μου.Με μοναδικό όπλο μου αυτό το ταπεινό blog προσπάθησα να καταστήσω γνωστά γεγονότα και διαπιστώσεις μου που αναδείκνυαν το ποιον,τον χαρακτήρα,και την σκοτεινή πλευρά του δολοφόνου Πετρου Μαντουβαλου.Το d.n.a του!Του οποίου η μοριακή δομή είναι ένα πολυπλεγμα σατανιστικης τάσης,μηχανορραφίας,δολοπλοκιας,δολοφονικών τάσεων,εξαπάτησης του συνανθρώπου του,εκπληκτικής ικανότητος ηθοποιίας,και αμετρου αριβισμου!Ο δολοφόνος είναι τόσο αριβίστας που θα μπορούσε να κανη συμφωνία με τον Διάολο αντιπαρεχοντας ακόμα και την ζωή των παιδιών του για την Δημαρχία Πειραιά!!!Δεν είναι υπερβολή αυτο!Εξ`άλλου ακόμα και μπροστάα στον αδελφό μου Λουκα ορκίστηκε στην ζωή τους στις 23 φεβ φέτος οτι το επερχόμενο αποτέλεσμα της δικής θα ήταν αθωωτικό και για τους 2 μας!Με τον όρκο αυτό ήθελε να μας αποκοιμηση ώστε να μην εξαιρεσω την σύνθεση του Γ` Τριμελούς Κακουργημάτων ακριβώς την επομένη μέρα πράγμα που είχα απειλήσει ότι θα κάνω την προηγούμενη μέρα στο γραφείο του αμφί δικηγόρου του Κωστα Νταλτα.Όμως ο σατανικός δολοφόνος έχει και ενα πολύ σοβαρό προτέρημα!Είναι άσσος στο να περιβάλλεται από αυλικούς ιδίων ακριβως χαρακτηριστικών πλην της ευφυΐας!Η ομάδα είναι ποτισμένη με την δική του ροπή προς επιλήψιμες ενέργειες και συμπεριφορές.Ο στενός πυρήνας της Μ.Μ.Ο(Μαντουβαλος.Mafia Organization) η Υ/Μ(Yakuza Mαντουβαλου) η P.M.M.C( Πετρος Μαντουβαλος Μafia Club),αποτελείται και απο 2 Βασιληδες.Θα αρχισω με τον πιο παχουλό και πιο βλάκα!Αυτόν που ήρθε κατ`εντολήν του δολοφόνου να εισπραξη τα 80.000.000 που ήταν το προϊόν του εκβιασμού που μου είχε κάνει τον Νοέμβριο του 2000!Θα πρέπει να παη στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ να εξηγηση τι συζητούσαμε επι 34λ(on camera).Επίσης να καταθεση αν εχη ποτε εισπραξη τραπεζικές επιταγές δικές μου για λογ/μο του δολοφόνου,πόσες και τι ύψους!Θα τα πη θέλει δεν θέλει.Εμπλέκονται κακουργήματα!
O άλλος έπεται.Αυτός είναι μεγάλη ιστορία!Θορυβώδης, μπουμ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου