Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ!!!

Αισθάνομαι απαίσια και κατακρίνω τον εαυτόν μου για την δειλία και τον φόβο που με είχε κατακυριεύσει 7 με 8 χρόνια, που παρ`ότι υποψιαζόμουν ότι ο εγκέφαλος της δολοφονικής απόπειρας εναντίον του το 2001 ήταν ο δολοφόνος Πέτρος Μαντουβαλος,(πράγμα για το οποίο βεβαιωθηκα τα τέλη του 2005),ΔΕΝ τον προειδοποίησα,και τον εξέθεσα στον κίνδυνο πιθανής ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ! Το φθινόπωρο του 2005 αμέσως μόλις ``έσκασε,, το θέμα της εμπλοκής του με το Παραδικαστικο,και στην πρώτη κι`ολας συνάντηση μας γι`αυτο το θεμα στο γραφείο του,ο δολοφονος μου τόνισε οτι ΑΝ τον εξεθετα σε κίνδυνο λέγοντας την αλήθεια στον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή Κον Ιωάννη Σιδερη,δηλαδή τα πραγματικά περιστατικά που συνέβησαν τον Νοέμβριο του 2000 θα με ανατίναζε λέγοντας ``Πρόσεξε μην κάνεις καμιά μαλ...α,γιατί ο Μιχαλολιακος την γλύτωσε τότε,εσύ....??,,..και έκανε παραστατικά με τα χέρια του το σήμα της έκρηξης!Μάλιστα είχε σκηνοθετήσει και με τον ``κολλητό,, του,συγγενή του Ασφαλίτη-επιχειρηματία σκυλάδικων και μπαρ ( Β.Μ),την συνέχιση της τρομοκράτησης μου,γιατί βγαίνοντας ταραγμένος απο το ιδιαίτερο γραφείο του,με παρέλαβε στον προθάλαμο αυτός ο αστυνομικός-``νονός,, μου επιτέθηκε βάναυσα και με έσυρε μέχρι το ασανσέρ απειλώντας την ζωή μου,και την ζωή συγγενών μου,επαναλαμβάνοντας την ίδια απειλή Μιχαλολιακου!
Ήτοι απο τον Οκτώβριο του 2005 μέχρι και τέλος Φεβρουαρίου 2010,επι 52 μήνες απέκρυπτα από τον Βασίλη Μιχαλολιακο οτι ο δολοφόνος του απείχε περίπου 52 μέτρα!!Τόσο υπολογίζω οτι απέχουν τα γραφεία τους σε απ`ευθείας οπτική επαφή!!
Ευτυχώς ο ΘΕΟΣ τον προστάτεψε!Ελπίζω τώρα να εχη και προστασία Αστυνομίας γιατί ΠΑΛΙ μπήκε από προχθές ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΖΩΝΗ!!
ΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΩ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ Ο ``ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ,, ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου