Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!!


Με πολύ προσεκτική ανάλυση της απόφασης τύπου ΑΡΛΕΚΙΝ που ``αθώωσε,, τον δολοφόνο Πετρ Μαντουβαλο,και καταδίκασε εμένα σε θάνατο,με 15 χρόνια ΑΝΕΥ αναστολής όσα ακριβώς και τα σοβαρά προβλήματα υγείας μου,κατέληξα σε μια σειρά συμπερασμάτων,το βασικότερο των οποιων με οδηγεί σαν άνθρωπο που σέβεται τα παντελόνια του να αποκαταστήσω την αλήθεια ειδικότερα σε οτι αφορά στους 2 πρώην δικηγόρους μου Γεώργιο και Σπύρο Αλφαντακη!
Ο δολοπλόκος Πετρος Μαντουβαλος,αμέσως μετά την κατά πληροφορίες μου πληρωμένη με 1,5 εκ.ευρώ απόφαση που τον ξαναβαφτισε λευκό περιστέρι και αποτέλεσε την ανάφλεξη της ορμητικής πορείας του στην κατάκτηση της Δημαρχίας Πειραιά(αντικείμενο 80εκ.ευρώ κατ`αυτόν),διέρρευσε εντέχνως προς την πλευρά μου(συγγενικά μου πρόσωπα και δικηγόρους μου),ΌΤΙ πίσω από την εξόντωση μου κρυβόταν ο Γιώργος Αλφαντακης,και σε επίμονες διευκρινήσεις που του ζητήθηκαν,τόνισε ότι αυτό το είχε μάθει απο τον Δρακουλη Φουντουκακο,κοινό φιλο δικό του ΚΑΙ του Γιώργου Αλφαντακη!Εγώ σε κατάσταση πανικού,ημιθανής με αρτηριακή πίεση 20-22/16,και ζάχαρο 3,5~4,5,κατατρεγμένος σαν το αγρίμι και ψάχνοντας κάπου να ρίξω το φταίξιμο της καταστροφής μου,``κατάπια,, το εύπεπτο αυτό μύθευμα του δολοπλόκου,και άρχισε μέσα μου να πολλαπλασιάζεται το μίσος μου εναντίον των 2 τέως δικηγόρων μου.Στα πλαίσια αυτής της συγχύσεως λόγω της ηλεκτρισμένης και φορτισμένης ψυχικής και πνευματικής μου κατάστασης και υπό καθεστώς αλλοιωμένης λόγω ζαχαρου κρίσεως και αντιλήψεως υπέβαλα προς τον Κον Αντιεισαγγελέα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ,Κον Ρούσσο Παπαδάκη,αναφορές όπου εμπαθώς ενέπλεκα αδίκως τους ανωτέρω,και πιθανόν και να τους δυσφήμισα η να τους προσέβαλα!Σήμερα παρ`οτι η κατάσταση της υγείας μου είναι χειρότερη,εν τούτοις η πρόσφατη έστω και μονομερως ασκηθείσα αναίρεση από τον Εισαγγελέα του Α.Π,που αποκαθιστά εν μέρει το Δίκαιον σ`αυτή την υπόθεση,μου ξεκαθάρισε λίγο την εικόνα στο μπερδεμένο μου μυαλό,και άρχισα να βλέπω λίγο πιο ξεκάθαρα το θέμα,και μάλιστα με την ανάρτηση μου την 21ην Σεπτεμβρίου στο adikia-boletsi.blogspot.com ελπίζω(ρομαντικά έστω),οι 3 Εφέτες που με δίκασαν να πιέστηκαν αφόρητα,η να (παρ)επλανηθησαν σφόδρα!
Για ένα όμως είμαι βέβαιος!ΑΝ είχα δικηγόρο τον Γιώργο Αλφαντακη στην δίκη παρωδία,τώρα θα απολάμβανα ΑΘΩΟΣ το ψαράκι μου στην Πειραϊκή,το βράδυ θα τον έρανα λουλούδια(τον Αλφαντακη)στο καλύτερο διασκεδαστηριο της Αθήνας,και θα μπορούσα να παρατείνω με ιατρική φροντίδα την καταραμένη μου ζωή για λίγο,ενώ τώρα μόνος και ξεχασμένος στα ξένα έχω ημερομηνία λήξεως!Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν θα με προλάβει ο ΧΑΡΟΣ η ο ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΣ!!!
Υ/Γ.Ουδείς αχαριστωτερος του ευεργετηθεντος(για μένα τον ευεργετηθεντα από τον Αλφαντακη ισχύει!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου